  • 41. Data: 2012-08-12 16:39:54
    Temat: Re: Aerograf.
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 15:49, Kuczu pisze:
    > Na szczescie wszelkie burki Twojego pokroju tak szybko stad znikaja jak
    > sie pojawiaja.

    Mój pierwszy post na tej grupie jest datowany na lipiec 2005 r. i pod
    tamtym nickiem/adresem napisałem ich ~250.
    A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 42. Data: 2012-08-12 17:13:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 16:39, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    > Mój pierwszy post na tej grupie jest datowany na lipiec 2005 r. i pod
    > tamtym nickiem/adresem napisałem ich ~250.

    Czyli ze odjebalo Ci dopiero ostatnio ?

    > A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

    Chlopczyku drogi. Uderz sie porzadnie w czolo swoja deska snowboardowa i
    oddal na skuterku w dowolnie obranym kierunku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2012-08-13 08:58:02
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    http://custompainting.pl/choppers.html

    Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk plus
    wstążka czerwona.

  • 44. Data: 2012-08-13 09:10:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 08:58, WIADRO pisze:
    > http://custompainting.pl/choppers.html
    >
    > Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk
    plus wstążka czerwona.

    Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

  • 45. Data: 2012-08-13 09:26:00
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 09:10:45 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    plus wstążka czerwona.

    > Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

    Są ale za małe, chce zbadać ten efekt "z bliska".

  • 46. Data: 2012-08-13 11:12:40
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    Są ale za małe, chce zbadać ten efekt "z bliska".
    ---

    http://custompainting.pl/czasza.JPG lepszego nie posiadam, generalnie jest
    to połysk odcięty płatkami srebra pomalowanymi wiśnią candy, robiliśmy tą
    electrę od zera ponad miesiąc

  • 47. Data: 2012-08-13 11:13:58
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    http://www.custompainting.pl/zbiornik.JPG

  • 48. Data: 2012-08-13 11:55:29
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 11:13:58 UTC+2 użytkownik maverik napisał:
    > http://www.custompainting.pl/zbiornik.JPG

    i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba najlepsza
    twoja praca jaką oglądałem.

  • 49. Data: 2012-08-13 12:42:16
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba
    najlepsza twoja praca jaką oglądałem.
    -

    technicznie było to trudne, jednak skille plastyczne widać o wiele lepiej na
    maździe która będzie najwiekszym zleceniem do tej pory
    http://custompainting.pl/r3.jpg
    http://custompainting.pl/mazda9.jpg
    http://custompainting.pl/mazda4.jpg

  • 50. Data: 2012-08-13 13:04:38
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 12:42, maverik pisze:
    > i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba
    > najlepsza twoja praca jaką oglądałem.
    > -
    >
    > technicznie było to trudne

    A można wiedzieć, na co ma przypominać ta tekstura z tych pasków?
    Bo o ile na baku wygląda jeszcze ok, to na czaszy przypomina wieśniackie
    drewniane listwy z tanich 'limuzyn', czego w ogóle nie ogarniam, a
    zwłaszcza na HD, przy czym wiem, co mówię - uwierz.

    --