  • 21. Data: 2012-08-11 08:35:16
    Temat: Re: Aerograf.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k043ss$kas$1@usenet.news.interia.pl...

    > Siedemnastu?! Jeszcze wczoraj w kodzie grzebałem!
    > Liczyć się, femi-tchórzu, najpierw naucz.

    Po pierwsze, w 2005 miałeś siedemnaście lat. Po drugie, to, w czym wczoraj
    grzebałeś nie nazywa się "kod", tylko o wiele paskudniej. Po trzecie,
    dlaczego nie odbierasz telefonu o numerze 505485556? Czyżbyś bał sie
    feministek?

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-08-11 09:10:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wczoraj grzebałeś nie nazywa się "kod", tylko o wiele paskudniej. Po
    > trzecie, dlaczego nie odbierasz telefonu o numerze 505485556? Czyżbyś

    Z tym jego wiekiem to chyba przesadziłeś. Jego numer gg 2709741 pokazuje ze
    ma 12 lat. DZISIAJ ma 12 lat.

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2012-08-11 10:01:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-11 08:35, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:k043ss$kas$1@usenet.news.interia.pl...

    > Po pierwsze, w 2005 miałeś siedemnaście lat.

    Tata? Weź sobie nie rób jaj! Myślałem, że to jakiegoś internetowego
    zboczeńca tak zafascynowałem swoją osobą, że wie o mnie już wszystko! :)

    > Po drugie, to, w czym wczoraj grzebałeś nie nazywa się "kod"...

    Ech, przecież Cię uczyłem!
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2563742/kod :)

    > Po trzecie, dlaczego nie odbierasz telefonu o numerze 505485556? Czyżbyś
    > bał sie feministek?

    Tak. Feministek strach się bać.
    Od tego służy e-mail. :]

    A teraz poważnie: zmieniłem hasło do routera - jak nie skończysz mnie
    trollować to urwę Ci od Internetu! ;)

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 24. Data: 2012-08-11 10:21:27
    Od: Viking <v...@n...pl>

> [...]
    >>

    > Sie nie znasz. W 2005 kolega łuhuj aka Shejk vel gawędziarz mineciarz
    > prowadził w wieku siedemnsatu lat proesjonalny portal skuterowy:

    :)) dobrze.ja w tym rogu piaskownicy tylko na chwilę. Bawcie się
    grzecznie dalej.;

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 25. Data: 2012-08-11 10:53:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym jego wiekiem to chyba przesadziłeś. Jego numer gg 2709741 pokazuje
    > ze ma 12 lat. DZISIAJ ma 12 lat.

    Na co wskazywałby poziom jego wypowiedzi. Widocznie GG ocenia wiek na
    podstawie zawartości tego, co wysmaruje, nie korzysta z daty urodzenia ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2012-08-11 11:02:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    > :)) dobrze.ja w tym rogu piaskownicy tylko na chwilę. Bawcie się grzecznie
    > dalej.;

    Łuhuj każdy wątek zamienia w szambo, przez samą swa obecność.

    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2012-08-11 11:31:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-11 11:02, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Viking" <v...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Łuhuj każdy wątek zamienia w szambo, przez samą swa obecność.

    A ty jak walnięta mucha, prosząca się o kolejne pacnięcia podstawami i
    trzecim już zarzutem?

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 28. Data: 2012-08-11 14:56:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-10, Yogi(n) <y...@w...pl> wrote:

    > Sie nie znasz. W 2005 kolega łuhuj aka Shejk vel gawędziarz mineciarz
    > prowadził w wieku siedemnsatu lat proesjonalny portal skuterowy:
    > http://2kola.w.interia.pl/

    "Chyba kazdy chce bzykac coraz szybciej, wiecej, dalej." wymieklem...
    No i tak juz mu zostalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-08-11 15:06:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-11 14:56, AZ pisze:

    > "Chyba kazdy chce bzykac coraz szybciej, wiecej, dalej." wymieklem...

    Odwiedź lekarza. Viagry chyba nie refundują, ale mniej pobzykasz swoim
    litrem-dwieście, za to więcej zaganiaczem (nie będzie tak wymiękał).

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 30. Data: 2012-08-11 21:41:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-11, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Odwiedź lekarza. Viagry chyba nie refundują, ale mniej pobzykasz swoim
    > litrem-dwieście, za to więcej zaganiaczem (nie będzie tak wymiękał).

    To ja na kazdej grupie pisze o ruchaniu dziwek i checi brania corek 15+
    innych ludzi? No i niech cie juz tak nie kluje w oczy ten moj litr dwiescie
    nie kupilem go sobie jako przedluzacz.

    --
    Artur
    ZZR 1200