  • Data: 2012-08-10 09:32:45
    Temat: Re: Aerograf.
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-10 07:17, Ivam pisze:

    > Daj se spokój i nie bądź grzybol - raz w miesiącu można (a jest
    > rzadziej), a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w wynikach
    > wyszukiwania na sikaczu;)

    Wiem, że raz w miesiącu można; ja tu pisuję od 2005 r.
    Ale zdawało mi się, że wypada wklepać w temat jakiś znacznik, coś jakby
    [SPAM], i generalnie chodzi o sprzedaż motocykla (swojego/kolegi, a nie
    piętnastu różnych z jakiegoś puszkarskiego komisu a'la
    panie-nim-babcia-w-niemczech-tylko-do-kościółka) bądź droższych
    akcesoriów (gdyby ktoś wyjechał z linkiem do świecących zakrętek na
    wentyle, których zresztą niestety jeszcze się nie dorobiłem, to by
    został sponiewierany właściwie do treści).

    --