  • 41. Data: 2012-11-18 21:27:11
    Temat: Re: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 21:21:43 +0100, Q wrote:

    > Jakie pingi?
    > Uwazam, ze 100-130ms jak na modem UMTS to calkiem niezly wynik.

    W centrum Katowic za dnia jest to raczej 200+ms. Choc pewnie są miejsca
    i pory, gdzie się da 100ms miec ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 42. Data: 2012-11-18 21:30:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2012 10:03, Amir pisze:
    > Nie przesadzi?e? z dat??
    > Internet w Polsce pojawi? si? z tego co wiem 95r, co do szybkosci to si?
    > zgodz? :)

    Jak już napisano, "przed internetem" były w Polsce BBSy i sieci
    Fido/Fidopochodne.

    --
    pozdr.

  • 43. Data: 2012-11-19 10:22:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k8026o$evd$1@node1.news.atman.pl>,
    "Maciek." <m...@g...com> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > O, ziomal ;)
    > Z Aero2 nie korzystam stale ale...
    > Do SGS wsadziłem kartę Plusa (abo) i też mniej więcej od tygodnia, może ciut
    > więcej, nie mam EDGE tylko GPRS.
    > Coś chyba przekombinowali z tym łączeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej
    > obciążone się wydaje...

    O, juz wiem wszytsko.
    :-(
    <http://jdtech.pl/2012/11/aero2-poranna-awaria-13-11
    -2012.html>
    --
    TA

  • 44. Data: 2012-11-19 10:24:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k7ul86$41m$1@node1.news.atman.pl>,
    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za
    > pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co
    > pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To
    > Aero2 to jakiś koszmar.

    E, mi aero2 w zupelnosci odpowiada. Duzych plikow na codzien nie
    sciagam...
    --
    TA

  • 45. Data: 2012-12-10 01:03:31
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-11-18 17:07, Michal Tyrala pisze:
    > Do pracy terminalowej net komorkowy ogolnie nadaje się srednio, wiec
    > zakladam, ze dla graczy rowniez.

    na playu mam do onetu ok 50 ms, down 3Mbs up 1Mbs
    po kablu z Dialogu ping 40 ms down 10Mbs up 600 Kbs
    gdyby nie limity danych roznice nie bylyby istotne...

    --
    the_foe

  • 46. Data: 2012-12-10 01:06:45
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-11-16 19:30, Jawi pisze:
    > Masz pretensje do darmowego netu z deklarowaną prędkością 512 kb/s że
    > działa tak jak powinien?
    > Uchroń mnie Boże przed takim klientem co dostaje coś darmo i narzeka że
    > działa jak miało działać.

    scisle mowiac nie jest za darmo, budzet placi.

    --
    the_foe

  • 47. Data: 2012-12-10 14:38:12
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-10 01:06, the_foe pisze:

    > scisle mowiac nie jest za darmo, budzet placi.

    Jak to budżet? Wg. całej mojej wiedzy Żak ma obowiązek udostępnić swoją
    infrastrukturę za darmo dla chętnych. To było m.in powodem że nawet nie
    było licytacji na przetargu na standard HUSPA+ 900Mhz.

  • 48. Data: 2012-12-10 14:48:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-10, o godz. 14:38:12
    Trybun <r...@y...com> napisał(a):

    > Jak to budżet? Wg. całej mojej wiedzy Żak ma obowiązek udostępnić
    > swoją infrastrukturę za darmo dla chętnych. To było m.in powodem że
    > nawet nie było licytacji na przetargu na standard HUSPA+ 900Mhz.

    Gdyby nie taki wymóg Skarb Państwa dostałby więcej za koncesję. A tak
    dostał mniej. A operator robi tylko te minimum do jakiego go umowa
    zobowiązuje. Ogłaszający przetarg na częstotliwości sobie wymyślili że
    będzie to "internet dla ubogich". Czyli tych których z powodu lichych
    dochodów nie stać na samodzielne zakupienie jakiegokolwiek łącza.
    Potraktowano to jako sposób na aktywizację najuboższych. Niestety nei
    trafiony jak wiele innych rzeczy. W realu wyszło całkiem inaczej
    - ci najbiedniejsi i tak nie mają sprzętu by z tego skorzystać.

    Zdrówko

  • 49. Data: 2012-12-10 15:29:37
    Od: Trybun <r...@y...com>

> [...]
    > trafiony jak wiele innych rzeczy. W realu wyszło całkiem inaczej
    > - ci najbiedniejsi i tak nie mają sprzętu by z tego skorzystać.

    Żadnej pewności nie ma że dostały więcej. To tylko domysły że gdyby nie
    było tego punktu w ofercie to zaraz zwaliłaby się horda operatorów na
    licytację i wywindowaliby cenę pod niebiosa.

    Tak to oczywiste - wszyscy wiedzą że Żak zagrał, i pogrywa na nosie
    wszystkim.. z UKE na czele.

  • 50. Data: 2012-12-10 23:25:54
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > trafiony jak wiele innych rzeczy. W realu wyszło całkiem inaczej
    > - ci najbiedniejsi i tak nie mają sprzętu by z tego skorzystać.

    Wzieli sobie posłowie po 2 sztuki bodajże. Oni przecież są
    najbiedniejsi, w potrzebie ;-)

    --
    animka