  • 31. Data: 2012-11-16 19:04:57
    Temat: Re: Aero2 zrywanie polaczenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał

    Przed internetem bylo FIDO i BBS.

    >Nie - sierpień 1991. Na wiosnę 1993 roku uruchomiliśmy z
    >kolegami pierwsze łącze stałe z firmy gdzie wtedy pracowałem na
    >Wydział
    >Chemii UW i dalej w świat. Łącze było symetryczne 33600bps na
    >modemach
    >Goramo BPh+.

    Taa, ja tez mialem 1200 czy nawet 2400 i z tego powodu przeprosilem
    sie z vi.
    Niestety - inne edytory obslugiwaly ekran znacznie gorzej, a
    wydrukowanie na nowo nawet na 2400 trwa nieznosnie dlugo :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-11-16 19:30:45
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-11-14 12:23, Animka pisze:
    > Wlecze się niemiłosiernie!

    Wlecze się typowo jak 512kb/s.
    Mam w pracy 20Mb/s i mogę powiedzieć - wlecze się niemiłosiernie jak
    20Mb/s.

    Masz pretensje do darmowego netu z deklarowaną prędkością 512 kb/s że
    działa tak jak powinien?
    Uchroń mnie Boże przed takim klientem co dostaje coś darmo i narzeka że
    działa jak miało działać.

  • 33. Data: 2012-11-16 19:32:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-11-14 13:31, Q pisze:

    > Od grubo ponad tygodnia - sa dni, ze nie mam aero2 na wiele godzin.
    > Trojmiasto.

    Bo obciążenie sieci wzrosło dla klientów aero, bo klienci aero2 dzielą
    sieć z Plusem ale nie odwrotnie chyba. Chyba :)

  • 34. Data: 2012-11-17 01:14:39
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 20:00, JoteR pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tam, gdzie podkreśliłem.

    Komuś odpowiedziałam na coś. Trzeba było wszystko zostwić, a nie wycinać.

    --
    animka

  • 35. Data: 2012-11-17 01:17:57
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-16 19:02, Jawi pisze:

    > nie pal tego więcej :)

    czego? Lanu?

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-11-17 10:29:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-16, o godz. 19:04:57
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przed internetem bylo FIDO i BBS.

    Doskonale wiem. Tak się składa że byłem co-sysopem jednego z
    nich. ;-)

> [...]
    > Niestety - inne edytory obslugiwaly ekran znacznie gorzej, a
    > wydrukowanie na nowo nawet na 2400 trwa nieznosnie dlugo :-)

    W czasie gdy w Polsce raczkował internet realizowaliśmy z kolegami
    projekt systemu sprawozdawczości księgowej dla kuratorium oświaty w
    Warszawie - docelowo dla ~800 końcówek. Z klientem poczty,
    autoaktualizacją i paroma innymi fajnymi rzeczami. Oparte na modemach
    2400bps, z interfejsem w Turbo Vision bo pracowało to w DOS-ie
    oczywiście. Swoją drogą szlag nas trafił bo po stworzeniu systemu,
    przetestowaniu w realnych warunkach i zapłaceniu za robotę zmieniły się
    władze w kuratorium i z projektu się wycofano twierdząc że przecież
    można te dane przenosić na dyskietkach. Do projektu wrócono dekadę
    później ale już przy innych założeniach i w oparciu o e-mail i ręcznie
    dodawane załączniki a tylko przetwarzanie po zebraniu było częściowo
    zautomatyzowane.

    Zdrówko

  • 37. Data: 2012-11-18 13:56:11
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Gdy ktoś używa na co dzień łącza kilku Mb/s to może i taki net to ślimak
    > w smole. Ja jednak do tej pory używałem łącza o prędkości do 230 Kb/s, a
    > więc te deklarowane 512 Kb/s przez Aero2 wydają się być rakietą. Druga
    > sprawa jest taka że dla mnie internet to faktycznie tylko e-mail, usenet
    > i czaty, a więc powinno mi takie łącze wystarczyć.

    Głównym problemem nie jest prędkość AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

  • 38. Data: 2012-11-18 17:07:16
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 13:56:11 +0100, Dennis wrote:

    > Głównym problemem nie jest prędkość AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

    Do pracy terminalowej net komorkowy ogolnie nadaje się srednio, wiec
    zakladam, ze dla graczy rowniez.
    Za to SIP, mimo RTT kolo 200ms jest calkiem uzywalny.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 39. Data: 2012-11-18 18:59:21
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-18 13:56, Dennis pisze:

    > Głównym problemem nie jest prędkość AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

    Z tego co można wyczytać w necie są one na poziomie około 100ms. Ja w
    swoim EDGE od Orange miałem pingi około 800ms. Wyższe już tylko są w
    necie satelitarnym. Ale jakby nie było - dla graczy ten ping z Aero2 to
    też skuteczna zapora, przynajmniej w niektórych grach.

  • 40. Data: 2012-11-18 21:21:43
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Głównym problemem nie jest prędkość AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

    Jakie pingi?
    Uwazam, ze 100-130ms jak na modem UMTS to calkiem niezly wynik.