  • Data: 2014-05-10 22:18:11
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, ale dlaczego miałoby być inaczej?

    Dlatego, że mimo iż w kwestii rozmów i smsów jesteśmy naprawdę w
    czołówce Europy (myślę, że możemy się za to ukłonić się Playowi i
    Streżyńskiej), to w przypadku internetu i internetu mobilnego to średnia
    afrykańska bardziej się nasuwa na myśl. Dlatego nie zdziwiłoby mnie
    jakby ta współpraca tutaj się nie odbywała.

    Jak to jest w rzeczywistości to nie wiem.