  • 11. Data: 2015-03-06 09:32:04
    Temat: Re: Aero2
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-06, o godz. 08:24:00
    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał(a):

    > niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość
    > ( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalności nie oferuje.

    Pierwszy Galaxy Tab miał pełny moduł telefonu. Tylko nie miał w
    odpowiednim miejscu mikrofonu. Więc gadało się albo w trybie
    głośnomówiącym albo na zestawie słuchawkowym. Całkiem fajnie się go
    nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2015-03-06 17:08:18
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość
    > ( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalności nie oferuje.

    Eee, bez żartów, nawet mój tablet z Biedronki oferuje taką funkcjonalność.
    Większość tabletów z GSM, które przeglądałem wcześniej, również taką
    funkcjonalność miały. Inna rzecz ergonomia takiej rozmowy.

    JoteR

  • 13. Data: 2015-03-07 01:43:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-06 09:32, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > głośnomówiącym albo na zestawie słuchawkowym. Całkiem fajnie się go
    > nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

    Wolałabym 7 cali, a mam 10 cali, więc dla mnie za duży i za ciężki, żeby
    się z nim wozić autobusami. Fajny był pentagram 7 cali, ale nie
    obsługiwal Aero2, wiec go oddałam bratanicy.

    --
    animka

  • 14. Data: 2015-03-08 08:59:53
    Od: bucz <b...@b...pl>

    > Aero2 nie wywiązało się z umowy.

    masz na mysli captcha czy cos innego?

    --
    bucz

  • 15. Data: 2015-03-08 09:02:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 8 marca 2015 08:59:55 UTC+1 użytkownik bucz napisał:

    > masz na mysli captcha czy cos innego?

    Cos innego sie stalo.

  • 16. Data: 2015-03-08 09:53:36
    Od: bucz <b...@b...pl>

    W dniu 2015-03-08 09:02, krzysztofsf pisze:

    > Cos innego sie stalo.

    przeciez poki co 2.6GHz im nie odpadlo _jeszcze_ wiec co tu gdybac nad
    mlekiem ktore sie jeszcze nie rozlalo?

    --
    bucz

  • 17. Data: 2015-03-08 12:42:24
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 09:21, Jingiel pisze:

    > Chcieć to ty możesz. Jak dawał za darmo to był cacy, teraz jest be.

    nie za darmo, dostał za to kilka mld pln.

    --
    @foe_pl

  • 18. Data: 2015-03-08 18:23:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    the_foe wrote:

    > nie za darmo, dostał za to kilka mld pln.

    nie dostał a nie zapłacił. Taka drobna różnica

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2015-03-09 10:34:14
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2015-03-07 o 01:43, animka pisze:

    > Wolałabym 7 cali, a mam 10 cali, więc dla mnie za duży i za ciężki, żeby
    > się z nim wozić autobusami. Fajny był pentagram 7 cali, ale nie
    > obsługiwal Aero2, wiec go oddałam bratanicy.

    Spróbuj 8 cali. Ja mam Lenovo S8-50L i bardzo sobie chwalę.