  • 31. Data: 2014-03-11 19:07:10
    Temat: Re: Aero2
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-11 18:41, Jawi pisze:
    > a że wyczytała że karta sieciowa to 1Gb to będzie reklamować i pisać -
    > "nigdy więcej n..., bo "oszukujom" ;)
    Do tego za darmo Aero2 chodzi bez kabla tak samo, skandal ;-)

  • 32. Data: 2014-03-12 03:30:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > jaki lan?

    Internet po kablu z gniazdka-LAN. Mój podobno jest bardzo szybki.
    Przez modem z Aero 2 to słabiutko, ale w razie czego jest coś pod ręką.

    --
    animka

  • 33. Data: 2014-03-12 03:34:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Może ma neosdtradę do 512 kb/s podłączoną do gniazda RJ45 ;-)

    http://www.speedtest.net/my-result/3273663305?utm_so
    urce=share-page&utm_medium=email&utm_campaign=sharev
    1

    Prawidłowo do 80Mb/s pobieranie,oraz do 20Mb/s wysyłanie
    Jest to bardzo szybkie łącze
    Mam internet osiedlowy na światłowodach.

    --
    animka

  • 34. Data: 2014-03-12 03:38:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 35. Data: 2014-03-13 08:57:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-12 03:34, animka pisze:

> [...]
    > > >

    > Prawidłowo do 80Mb/s pobieranie,oraz do 20Mb/s wysyłanie
    > Jest to bardzo szybkie łącze
    > Mam internet osiedlowy na światłowodach.

    To się nazywa łącze!... Chyba nigdy się na mojej wsi takiego nie
    doczekam...

  • 36. Data: 2014-03-13 16:59:56
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-07 17:54, DanW pisze:
    > Witam,
    > Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać o opinie jak
    > to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    > poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?
    > Pozdrawiam Dan.
    Złożyłem zamówienie w sobotę 08.03, podpisałem, zapakowałem w kopertę i
    wysłałem. Dziś tj. 13.03 o godz. 13.20 otrzymałem maila o treści:
    "Informujemy, że dnia 13-03-2014 r. w Urzędzie Pocztowym WER Rudna Mała
    przesyłką poleconą na adres korespondencyjny wysłana została Karta SIM
    Bezpłatnego Dostępu do Internetu."
    Przyznam, że jestem mile zaskoczony tempem wysyłki :-)
    Pozdrawiam Dan.

  • 37. Data: 2014-03-13 19:38:48
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To się nazywa łącze!... Chyba nigdy się na mojej wsi takiego nie
    >doczekam...
    A to jest moje:
    http://www.speedtest.net/my-result/3368555334
    Niestety skala jest tylko do 100 Mb/s, więc mi się wskazówka opiera o
    ogranicznik ;-)

    MK

  • 38. Data: 2014-03-14 13:25:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-13 08:57, Trybun pisze:

    urce=share-page&utm_medium=email&utm_campaign=sharev
    1

    > To się nazywa łącze!... Chyba nigdy się na mojej wsi takiego nie
    > doczekam...

    Jak zauważyłam- są szybsze i jak mi ktoś ważny odpisał, że to bardzo
    szybkie łącze to jednak nie jest prawda. Każdy lisek swój ogonek chwali.
    Karte sieciową mam nienajlepszą-do 100 i zintegrowaną i to ma też wpływ
    na ograniczenie.

    --
    animka

  • 39. Data: 2014-03-15 10:31:01
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-14 13:25, animka pisze:

> [...]
    > szybkie łącze to jednak nie jest prawda. Każdy lisek swój ogonek chwali.
    > Karte sieciową mam nienajlepszą-do 100 i zintegrowaną i to ma też wpływ

    O czym Ty piszesz? podstawowa znajomość jednostek się kłania, a karta
    sieciowa którą masz pewnie będzie szybsza od Twojego internetu jeszcze
    wiele lat.

  • 40. Data: 2014-03-15 13:05:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-03-15 10:31, DanW napisał/a:
    > O czym Ty piszesz? podstawowa znajomość jednostek się kłania, a karta
    > sieciowa którą masz pewnie będzie szybsza od Twojego internetu jeszcze
    > wiele lat.

    No właśnie, o czym TY piszesz?
    Chyba pierwszy raz nie widzę błędu w "wywodach" Animki, natomiast Ty
    mieszasz okrutnie.

    PS. "Karta szybsza od internetu" - to internet ma jakąś szybkość i jest
    coś od niego szybsze? ;)

    --
    Czarek