  • 71. Data: 2014-09-23 15:13:57
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Właściwie to o co ci chodzi, jesteś jakimś przygłupem niezdolnym pojąć
    > co jest dla jest porządne i uczciwe, czy w głupkowaty sposób lubisz się
    > przekomarzać?

    co to znaczy porządne i uczciwe? Operator Aero wyłozył kupę kasy. Czy
    nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe by zanim się go opluje sprawdzić
    czy robi to co robi zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo
    obowiązkami czy nie?

    > Dla twojej wiadomości - już ją temu mataczowi ją wypowiedziałem, a jak
    > go kiedy spotkam na ulicy to dostanie w ryj za to na co mnie naciągnął.

    powstaniec ziemi doniczkowej z Ciebie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-09-23 19:32:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

> [...]
    > nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe by zanim się go opluje sprawdzić
    > czy robi to co robi zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo

    Wzruszyłeś mnie tą dużą literą w słowie "panstwo". Jeszcze bardziej byś mnie

  • 73. Data: 2014-09-24 00:52:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvrr9a$hma$...@d...me

    > po pierwsze nie darmowy a bezpłatny.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,11608044,Darmowy
    _internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html

    Przeczytaj napis na karcie z Aero2.

    > po drugie farsą to będzie jak wykażesz,
    > zę operator robi coś niezgodnie z umową.

    farsa ż IV, CMs. ~sie; lm D. fars

    <<odmiana komedii, oparta na błahych konfliktach,
    posługująca się elementami komizmu sytuacyjnego,
    karykatury i groteski>>

    Dowcipna, lekka, płaska, zabawna farsa.
    Francuska farsa.
    Grać, wystawić farsę.

    przen. <<rzecz niepoważna, głupstwo, niedorzeczność, kpina>>

    Robić z czegoś farsę.
    Uważać coś za farsę.
    Cóż to za farsa!
    Życie to nie farsa.

    fr.

    -=-

    Reasumując:

    Piłeś -- nie pisz.
    Nie piłeś -- sprawdź ofertę Aero2 w praktyce i przeczytaj, co znaczy słowo 'farsa'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2014-09-24 01:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54216e19$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > Właściwie to o co ci chodzi, jesteś jakimś przygłupem

    Biorąc pod uwagę fakty:

    masti nie wie, że Aero2 to darmowy internet wg Aero2
    masti nie wie, co znaczy słowo 'farsa'
    masti nie wie, że gramatyka związana jest z morfologią

    można chyba ;) zbudować odpowiedź...

    > niezdolnym pojąć co jest dla jest porządne i uczciwe,
    > czy w głupkowaty sposób lubisz się przekomarzać?

    IMO on raczej szuka Pana, któremu mógłby służyć jako niewolnik.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2014-09-24 01:05:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvrrmk$kjr$...@d...me

> [...]
    > Czy nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe by zanim się go opluje
    > sprawdzić czy robi to co robi zgodnie z nałożonymi na niego przez

    I ja sprawdziłem, i Trybun sprawdził i inni także
    sprawdzili -- wiadome kapcie praktycznie udaremniają ;)
    (czyli uniemożliwiają) korzystanie z Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2014-09-24 01:17:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" lvsc02$omj$...@m...internetia.pl

    masti> co to znaczy porządne i uczciwe? Operator Aero wyłozył
    masti> kupę kasy. Czy nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe
    masti> by zanim się go opluje sprawdzić czy robi to co robi
    masti> zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo obowiązkami
    masti> czy nie?

    > Wzruszyłeś mnie tą dużą literą w słowie "panstwo". Jeszcze bardziej byś mnie
    wzruszył gdybyś napisał "My Naród" :-)

    A gdyby tak jakąś pieśn patriotyczną... ;)

    My, Pierwsza Brygada,
    Solorza gromada
    na stos
    rzuciliśmy nasze pieniądze
    na stos na stos

    Brak rytmiki? Jak na hymn Solorza -- może być. ;)

    Rym -- i owszem, można dodać...

    My, Pierwsza Brygada,
    Solorza gromada
    na stos
    rzuciliśmy nasz grosz
    na stos na stos

    więc może rzućmy i trochę rytmu?...

    My, Pierwsza Brygada,
    Solorza gromada
    na stos
    rzuciliśmy nasz życia grosz
    na stos na stos

    Tusk wyłożył kupę kasy, Solorz też wyłożył kupę
    kasy, inni dobrodzieje także wyłożyli kupy kasy...

    IMO oni naprawdę wyłożyli i kupy, i pieniądze. :)

    Problem jednak w tym, że dobrodzieje owi wyłożyli
    kupy swoje, ale pieniądze wyłożyli nasze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2014-09-24 09:54:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lvrrmk$kjr$...@d...me

    > I ja sprawdziłem, i Trybun sprawdził i inni także
    > sprawdzili -- wiadome kapcie praktycznie udaremniają ;)
    > (czyli uniemożliwiają) korzystanie z Aero2.

    i nikt z Was nie sprawdził, o co proszę od dawna, czy to jest niezgodne
    z koncesją i warunkami dla Aero. Ale każdy uważa, ze mu się należy.

  • 78. Data: 2014-09-24 09:56:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lvrr9a$hma$...@d...me

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,11608044,Darmowy
    _internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html

    > Przeczytaj napis na karcie z Aero2.

    a jak na płocie będzie napisane dupa?

    > Piłeś -- nie pisz.

    piszesz po pijaku? toby wiele wyjaśniało.

  • 79. Data: 2014-09-24 12:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i nikt z Was nie sprawdził, o co proszę od dawna, czy to jest niezgodne
    > z koncesją i warunkami dla Aero. Ale każdy uważa, ze mu się należy.

    Ale przeciez to było uznaniowe...
    Solorz poprosił urząd o zgodę - urząd mógł się zgodzic lub nie. Zgodził
    sie...

  • 80. Data: 2014-09-24 13:01:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ale przeciez to było uznaniowe...
    > Solorz poprosił urząd o zgodę - urząd mógł się zgodzic lub nie. Zgodził
    > sie...

    czyli zgodnie z prawem.