  • 51. Data: 2014-09-20 20:17:56
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-15 14:30, masti pisze:

    > i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

    A co to jest niby to UKE, jakiś mój (i około 200tys. klientów)
    patron/adwokat? I nie znalazł bo nie chce ich widzieć, tak widzieć,
    szukać ich wcale nie trzeba.

    > mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

    Tylko i wyłącznie qrewstwo uprawiane moim kosztem mnie boli.

  • 52. Data: 2014-09-20 20:18:55
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5416da6c$0$2239$6...@n...neostrada.pl

    > Czysty może nie -- czysty jest podszyty seksem.
    > Może nie -- może tak, bo jednak Solorz zarabiał
    > seksem, biorąc pod uwagę mnogość jego żon, które
    > ,,obdarował'' swoim majątkiem materialnym.
    >
    > Dla mnie wpisywanie kapci jest co najmniej zadaniem
    > dziwnym -- trwa około kwadransa.

    A skąd wiesz że osobnik nie czuje podniecenia seksualnego walcząc z
    przeszkodami postawionymi przez Żaka?

    U mnie niby krócej, ale i tak przestałem używać. Nie rajcuje mnie to
    zupełnie...;-)

  • 53. Data: 2014-09-20 23:11:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 541dc4ff$0$2227$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > walcząc z przeszkodami postawionymi przez Żaka?

    > U mnie niby krócej, ale i tak przestałem używać.

    Mnie też.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2014-09-20 23:13:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 541dc4c5$0$2227$6...@n...neostrada.pl

    > A co to jest niby to UKE, jakiś mój (i około 200tys. klientów) patron/adwokat? I
    nie znalazł bo nie chce ich widzieć, tak widzieć,
    > szukać ich wcale nie trzeba.

    IMO swój stosunek warto wyrazić także w czasie wyborów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2014-09-21 20:32:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > A co to jest niby to UKE, jakiś mój (i około 200tys. klientów)
    > patron/adwokat? I nie znalazł bo nie chce ich widzieć, tak widzieć,
    > szukać ich wcale nie trzeba.

    to pokaż, które punkty koncesji Aero złamało. nie krepuj się.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2014-09-22 11:49:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 541dc4c5$0$2227$6...@n...neostrada.pl

    > IMO swój stosunek warto wyrazić także w czasie wyborów.

    Niestety, w tzw demokracjach lud nie ma możliwości odrzucać
    proponowanych kandydatów - najczęściej cholery i dżumy. Nie
    przewidziano oddawania głosu na "nie".

  • 57. Data: 2014-09-22 11:50:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-21 20:32, masti pisze:

    > to pokaż, które punkty koncesji Aero złamało. nie krepuj się.

    Już daj sobie spokój z tą obroną Częstochowy. Padalec zmienił ewidentnie
    postanowienia regulaminu , zrobił to na niekorzyść klientów, i o co z
    takim uporem kruszysz tą swoja kopię..

  • 58. Data: 2014-09-22 11:50:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Mnie też.

    A masti`ego, jak widać - i owszem - rajcuje.

  • 59. Data: 2014-09-22 12:45:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > A masti`ego, jak widać - i owszem - rajcuje.

    znowu masz projekcje?

    PS: naucz się stawiać apostrofy

  • 60. Data: 2014-09-22 12:46:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Już daj sobie spokój z tą obroną Częstochowy. Padalec zmienił ewidentnie
    > postanowienia regulaminu , zrobił to na niekorzyść klientów, i o co z
    > takim uporem kruszysz tą swoja kopię..

    a ty cały czas usiłujesz mu wmówić, że to źle ale nie potrafisz pokazać
    na jakiej podstawie. Dla Ciebie źle, że zmienił ale nie umiesz wykazać,
    ze to niezgodne z koncesją. A skoro zgodne to miał do tego prawo i już.
    Nikt Ci nie każe uzywać. Mozesz w ramach protestu wypowiedziec umowę.