  • 41. Data: 2014-09-14 03:02:09
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54129098$0$2228$6...@n...neostrada.pl

    > To pewnie cierpisz na ciężki przypadek posiadania nadmiaru kasy?;-)

    Medycyna czyni cuda -- zostałem uleczony z tej dolegliwości w 100%. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2014-09-14 03:05:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5412f10f$0$26858$6...@n...neostrada.pl

    > To ty pokaż gdzie jest napisane że Żak może wprowadzać zmiany które utrudnią
    korzystanie z Aero2. Czego ty bronisz?

    Broni Solorza, IMO mając nadzieję na jakiś ochłap od tegoż S.
    Tak broniono Gatesa i całą masę innych ,,zbawców''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-09-14 10:58:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 31 Aug 2014 20:21:25 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >Co prawda ponoć "Babci" udało się wedrzeć do ich
    >siedziby na Lwowskiej i wydębić tę kartę, ale to było dawno ;->

    Dawno temu takową kartę, od ręki, dostałem w slaonie Sferii.
    Kosztowało to tylko 20 PLNów kaucji za kartę. Inna sprawa, że obecnie
    nawet nie wiem gdzie ta karta lezy :) Od momentu wprowadzenia "kapcia"
    jest niuzywana.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2014-09-15 14:23:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 54129098$0$2228$6...@n...neostrada.pl

    > Medycyna czyni cuda -- zostałem uleczony z tej dolegliwości w 100%. ;)

    No tak, w leczeniu tej jednostki chorobowej nasi lekarze są
    niedoścignieni... Amputują szybko, gładko i skutecznie.

  • 45. Data: 2014-09-15 14:23:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-12 16:07, masti pisze:

    > To Ty twierdzisz, ze robi coś niezgodnego z umową. Więc Ty to wykaż.

    W regulaminie nie było przez długi czas o wpisywaniu kodów, także o
    konieczności instalacji kompatybilnej przeglądarki. Ktoś tu złamał
    początkowe postanowienia regulaminu, na dodatek zrobił to na niekorzyść
    klienta. Powiem Ci tylko tyle - w normalnym kraju szachraj pewnie nawet
    by nie próbował takich praktyk. A u nas nie dość że tgo zrobił to
    jeszcze o dziwo - znajduje zrozumienie u ciebie.

    > logiki

    No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.

  • 46. Data: 2014-09-15 14:24:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5412f10f$0$26858$6...@n...neostrada.pl

    > Broni Solorza, IMO mając nadzieję na jakiś ochłap od tegoż S.
    > Tak broniono Gatesa i całą masę innych ,,zbawców''.

    Jak dla mnie to czysty masochizm, zdarzają się osobniki lubiące był
    poniżane, czy smagane batem.

  • 47. Data: 2014-09-15 14:30:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > by nie próbował takich praktyk. A u nas nie dość że tgo zrobił to
    > jeszcze o dziwo - znajduje zrozumienie u ciebie.

    i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

    > No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.

    mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2014-09-15 16:47:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5416da6c$0$2239$6...@n...neostrada.pl

    i całą masę innych ,,zbawców''.

    > Jak dla mnie to czysty masochizm, zdarzają się osobniki lubiące był poniżane, czy
    smagane batem.

    Czysty może nie -- czysty jest podszyty seksem.
    Może nie -- może tak, bo jednak Solorz zarabiał
    seksem, biorąc pod uwagę mnogość jego żon, które
    ,,obdarował'' swoim majątkiem materialnym.

    Dla mnie wpisywanie kapci jest co najmniej zadaniem
    dziwnym -- trwa około kwadransa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-09-15 16:52:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lv6m5u$t8v$...@d...me

    > i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

    Jego widzimisię podzielają inni -- ja chociażby,
    ale nie tylko ja. UKE to nie nieomylny Bóg.

    Dokładnie. :)

    > mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

    Chyba nie boli.

    On jedynie zauważa, że jeśli ktoś lubi upokorzenia -- logika
    temu komuś nakazuje szukanie upokorzeń. Lubisz upokorzenia
    (na tle seksualnym czy na innym tle -- nie jest to tutaj
    istotne) zatem dziękujesz temu, kto Cię upokarza. Logiczne. ;)

    Ale też logiczna jest odwrotna droga -- skoro jesteś
    wdzięczny za upokarzanie Ciebie, jesteś zboczeńcem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-09-15 20:20:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię.

    Nie da się korzystać. To jest obiektywne.

    >UKE nie znalazł uchybień.

    Ty też nie znalazłeś