  • 11. Data: 2005-05-18 06:51:34
    Temat: Re: Adres IP 127.0.0.1
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 17 May 2005 21:57:23 +0200, użyszkodnik l_uka
    <N...@p...fm> napisał:

    > problemem polskiego internetu sa ludzie, ktorzy nie potrafia korzystac
    > ze wspolczesnych komputerow - w szkolach tego nie ucza ;]

    toi czego w szkołach uczą ???

    mnie ciagle molestuja (rodzice) ze Internet jest potrzebny dziecku do
    szkoły...

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii

  • 12. Data: 2005-05-18 07:46:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > Eeee tam - jakoś się podciągnie to pod problem pl internetu ;)

    To jest problem nie tylko polskiego, ale i światowego Internetu ;-)

    http://humor.szperaj.pl/print.php?what=news&id=316

    M.

  • 13. Data: 2005-05-18 08:12:03
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@a...pl>

    futszaK wrote:

    > toi czego w szkołach uczą ???
    >
    > mnie ciagle molestuja (rodzice) ze Internet jest potrzebny dziecku do
    > szkoły...

    W szkołach uczniowe uczą nauczycieli co to ten Internet -) A jak wiadomo
    Internet jest wspaniałym narzędziem odwalania prac domowych, jak google
    nie pomoże - to może rozpaczliwy post w Usenet z podaniem treści zadania
    da efekt? -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -trzy pierwsze litery imienia piersza nazwiska małpa i masz adres pocztowy-

  • 14. Data: 2005-05-18 11:50:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Neas zapodał(a):

    > To nie ze złośliwości -- po prostu na odpowiedniej grupie napewno znajdzie
    > się więcej osób chętnych do udzielenia odpowiedzi. :)

    Wiem, wiem. Po prostu ze zmęczenia nawet nie patrzyłem, jaka
    to jest aktualnie grupa, na której odpowiadam :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 15. Data: 2005-05-18 17:18:58
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    DooMiniK wrote:
    > Ten adres to tzw. 'pętla zwrotna' dla Twojego komputera - czyli po
    > prostu... to Twój komputer ;)

    Aczkolwiek nie jest to właściwy numer IP Twojego komputera.

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

  • 16. Data: 2005-05-18 22:17:09
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jarek Ossowski <a...@s...pl> wrote:
    > Aczkolwiek nie jest to właściwy numer IP Twojego komputera.

    A co w nim niewłaściwego?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 17. Data: 2005-05-20 10:34:20
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Jarek Ossowski <a...@s...pl> nabluzgał:

    > Aczkolwiek nie jest to właściwy numer IP Twojego komputera.

    Zdefiniuj "adres IP komputera". Adres IP (lub nawet kilka) jest
    przypisany do interfejsu sieciowego, które są przynajmniej dwa przy
    korzystaniu z internetu (lokalny i ethernet/ppp/wlan/etc).

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa.
    For more info finger j...@a...visible.pl.