    From: "reader" <no_reply@no_reply.com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Adapter audio bluetooth
    Date: Thu, 28 Feb 2013 19:41:54 +0100

    Próbowałem podpiąć sygnał z TV do wejścia mikrofonowego w laptopie i w ten
    sposób wysyłać dźwięk do słuchawek. Jednak w ustawieniach "otwórz regulację
    głośności" dla bluetooth nie mam widocznego wejścia mikrofonowego :( także
    we właściwościach nie ma opcji wyboru wejścia mikrofonowego. Może ktoś zna
    program pod windows lub linux, który pełniłby rolę transmitera bluetooth
    wykorzystując do tego wejście mikrofonowe?