    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ada 95 - darmowa ksi żka po polsku
    Date: Tue, 6 Jul 2010 09:15:24 +0000 (UTC)
    <i0uiol$pkq$1@news.net.icm.edu.pl> <i0um7f$ev2$3@solani.org>
    <i0up7b$68c$1@news.net.icm.edu.pl>

    On 2010-07-06, Wit Jakuczun <w...@g...com> wrote:

    > Dlaczego niby znajomość Ady powoduje, że programista jest dobry?
    > Przecież nie ma takiej zależności.

    Na chwilę obecną, żeby znał Adę musi najpierw być dobry. Jeśli jest
    kiepski, to nawet nie słyszał o takim języku.

    > Acha... Rozumiem, że brakujący framework/biblioteka też się szybko
    > napisze? Technicznie tak! Ale biznesowo to jest proszenie się o kłopoty.

    E? Jaki framework? Mówimy o już napisanym systemie ERP. Wprowadzasz
    nagle dodatkowe warunki do uzgodnionej sytuacji.

    > Mam wrażenie, że skupiłeś się na technicznej kwestii pisania kodu. A ja
    > piszę o biznesie opartym o niszową technologię/język. Technicznie to się
    > da ale biznesowo to jest raczej niezbyt mądre podejście.

    Modulo jakość kodu wyprodukowanego przez grupę dobrych programistów, co
    się objawia 1) szybkością wprowadzania modyfikacji i 2) ilością błędów
    podczas dłuższego (>3 lata) używania.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot