  • 11. Data: 2009-09-16 06:58:12
    Temat: Re: Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 20:05:07 +0200, Jurek W napisał(a):

    > Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do odzyskiwania
    > systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

    ..ale zdajesz sobie sprawe jaka antyreklame wlasnie zrobilem, skoro jako
    najwazniejsza cheche 3 miesiecznego laptopa podales narzedzie do
    odzyskiwania systemu?
    Kazdy sobie teraz pomysli ze musiales go juz nie raz uzyc...ergo - byly
    powody.

    --
    Mark

  • 12. Data: 2009-09-16 07:02:45
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Patryk Włos pisze:
    > Nie. Cały czas podłączony do sieci (zasilanie, UTP) i uruchomiony 24/7
    > od ponad 2 lat. Z domu wynoszony przez ten czas <10 razy.

    1) No to w jaki sposób chcesz ocenić jego jakość, skoro go
    nie ruszasz z domu? Komputer przenośny się *nosi* i uży-
    wa w terenie.

    2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera
    stacjonarnego najwyraźniej?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-09-16 07:04:26
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    ss1 pisze:
    > Moj Acer dziala juz prawie 5 lat. Mial 2 lata gwarancji. Nic szczegolnego
    > sie nie dzialo - tylko troche sie wytarl...

    A ja właśnie wczoraj doradzałem właścicielowi Acera, który
    drugi raz w okresie gwarancyjnym "padł" (najpierw płyta głów-
    na, teraz taśma sygnałowa wyświetlacza).

    Jednostkowe opinie są mało warte. Co z tego, że u Ciebie Acer
    może być niezmiernie wytrzymały, skoro innym się sypie?

    Poza tym czym innym może być Acer sprzed 5 lat, a czym innym
    -- sprzed dwóch czy trzech. Ostatnio wszystkie firmy dosyć
    mocno tną koszty produkcji.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-09-16 08:26:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wa w terenie.
    >
    > 2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera

    Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-09-16 09:30:35
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    marfi wrote:

    > Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

    Doprawdy? Widziałeś np. coś takiego:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-09-16 09:39:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:h8qbr6$dc0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Doprawdy? Widziałeś np. coś takiego:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629

    Chyba brakuje monitora, klawiatury, myszki...

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-09-16 09:39:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Doxent pisze:

    > Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W acerach zniechęca mnie 12-miesięczna gwarancja. Ciekawe czy to
    > zmienili w końcu bo powinno być 2 lata. Z jakością to chyba nie
    > liczyłbym na poprawę. Sprzęt ma czasową tendencję do równania w dół z
    > jakością. Niestety niezależnie od producenta odkąd za projektowanie
    > biorą się księgowi zamiast inżynierów.

    Dla użytkownika indywidualnego jest od dawna 24 miesiące.

  • 18. Data: 2009-09-16 10:00:27
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    marfi jest autorem poniższej notatki:

    > Chyba brakuje monitora, klawiatury, myszki...

    to zupełnie jak w laptopie... no może klawiatura jest ok jak się dobrze
    dobierze model.

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 19. Data: 2009-09-16 10:17:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Szarlih" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > marfi jest autorem poniższej notatki:

    > to zupełnie jak w laptopie... no może klawiatura jest ok jak się dobrze
    > dobierze model.

    No to dodam jeszcze do kompletu UPS :)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2009-09-16 10:42:39
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    marfi jest autorem poniższej notatki:

    > No to dodam jeszcze do kompletu UPS :)

    mało ekonomiczne biorąc pod uwagę jak szybko bateria straci właściwości.

    --
    _____