  • 1. Data: 2014-01-17 15:36:10
    Temat: Acer Liquid E2 Duo
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Właśnie dostałem telefon z firmy Komputronik. Pracownik powiadomił mnie
    że naprawa mojego Alcatela którego oddałem na naprawę gwarancyjną, jest
    niemożliwa. Mam do wyboru - upust w cenie, zwrot gotówki, i wybór innego
    sprzętu - w takiej samej cenie, lub za dopłatą. Jako że potrzebuje
    telefon na dwie karty, a i nie zamarzam dopłać fortuny, to zastanawiam
    sie nad dopłatą za telefon marki: "Acer Liquid E2 Duo"

    http://www.komputronik.pl/product/204879/Telefony_i_
    GPS_/Telefony_GSM_i_Smartphone_/Acer_Liquid_E2_Duo_b
    lack.html

    Warto, i co sądzicie o tym telefonie?

  • 2. Data: 2014-01-17 21:00:25
    Temat: Re: Acer Liquid E2 Duo
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
> [...]
    > dwie karty, a i nie zamarzam dopłać fortuny, to zastanawiam sie nad dopłatą za

    troche drogo http://www.expansys.com/acer-liquid-e2-duo-black-249
    885/
    na ibodzie tez byl za jakies 730

    telefon jak telefon, macalem z pol roku temu na szybko, raczej niczym
    sie na + ani - mocno nie wyroznial bo zupelnie nie utkwil mi w pamieci

    taki typowy sredniak - nie odbiega od telefonow za 500 (chociaz trzeba
    wziac pod uwage dual sima wiec dodajemy jeszcze 200 jak ktos potrzebuje)

    ale 850 jest moim zdaniem cena o wiele za wysoka - po pierwsze mozna
    go kupic taniej, po drugie sa tansze i rownie dobre dual simy np. od
    lenovo

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-01-17 21:20:55
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-17 21:00, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > ale 850 jest moim zdaniem cena o wiele za wysoka - po pierwsze mozna
    > go kupic taniej, po drugie sa tansze i rownie dobre dual simy np. od

    No drogo, ale np. w sklepie "Euro AGD" który bezpośrednio sąsiaduje z
    sklepem Komputronika, ten Acer kosztuje prawie 50zł więcej.. A zakupy
    poprzez zagraniczne aukcje jakoś mi nie leżą. Wolę raczej przepłacić,
    ale spać spokojnie.
    Mógłbyś podać nazwy kilka tych tańszych o podobnych parametrach do tego
    Acera. Bo ja pogrzebałem trochę w necie, ale jak na ta chwilę nie widzę
    nic ciekawego, no ciekawszego od Acera. A z tego co widzę nie ma
    telefonów firmy Lenovo (zbierają super recenzje użytkowników) w polskich
    sklepach.

  • 4. Data: 2014-01-17 23:42:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > ciekawego, no ciekawszego od Acera. A z tego co widzę nie ma telefonów firmy
    > Lenovo (zbierają super recenzje użytkowników) w polskich sklepach.

    no niestety nie, lenovo celuje w rynek chinski wiec zamawiac trzeba na
    etotalk, antelife, dx i innych, ew. przeplacac na allegro

    modeli jest cala masa osobiscie macalem tylko kilka
    a660 - jeden sim, wodoodporny, kiepski ekran
    s920 - dual sim, wielki 5 calowy ekran

    i a820 ktory jest najbardziej podobny do tego acera jezeli
    chodzi o specyfikacje a kosztuje ~130 dolarow (plus ew. vat)

    jedynym minusem jest brak leda aparatu w znacznej czesci
    telefonow (oraz trzeba sie upewnic ze rom bedzie mial polski
    jezyk jezeli ktos jest nietechniczny a chce miec)

    jezeli chodzi o wykonanie to do zadnego nie mialem zadnych
    zastrzezen, nie jest to nic ekskluzywnego, ale plastiki sa
    porzadne, dobrze spasowane i wzbudzaja zaufanie ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2014-01-18 20:59:02
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-01-17 23:42, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > modeli jest cala masa osobiscie macalem tylko kilka
    > a660 - jeden sim, wodoodporny, kiepski ekran

    Ja bym polecił Lenovo P780, a jako źródło - Aliexpress :-)

    Paweł

  • 6. Data: 2014-01-18 22:45:01
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    > zastrzezen, nie jest to nic ekskluzywnego, ale plastiki sa
    > porzadne, dobrze spasowane i wzbudzaja zaufanie ;)

    Dzięki za odzew i za namiary. Niestety nie trafiłem na sprzęt polecany
    przez Ciebie w krajowych sklepach, tak wiec się skusiłem i postanowiłem
    kupić tego Acera w Komputroniku. Właśnie go cywilizuję.