  • 11. Data: 2010-04-14 23:14:36
    Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
    news:hq596j$1jtq$1@news.mm.pl...

    > Wiec powinienes mies M16x1,5 od przekladni i M14x1,5 od koncowki.

    Niestety nic z tego, nie jestem pierwszym z tym problemem, jak wynika z
    archiwow sieciowych. Co accord to inna przekladnia, dlatego Honda Europe nie
    przewiduje wymiany samego drazka. U mnie na pewno jest 14 z kazdej strony.

    >Sam lepiej nie burcz.
    Wrazliwiec no, a juz sie balem ze pieniacz.

    > Gwint w ogole potrafisz poprawnie zmierzyc?
    Nie, nie potrafie. Wiem tylko, ze z jednej strony jest minimalnie
    ciasniejszy, tylko, az wstyd, nie pamietam z ktorej.

    > Moze masz przekladnie z innego modelu?
    Gdybym byl jedynym z tym problemem, moglbym tak przypuszczac, ale patrz
    wyzej

    > Stary drazek potrafisz zwymiarowac?
    Pomierzyc znaczy? Staraja sie dobrac w sklepie ale jak odzyskam to sprobuje
    w miare mozliwosci.

    > Moze jakbys tych dodatkowych informacji nie traktowal jak tajemnicy,
    > byloby latwiej odnalezc czesc, ktorej szukasz.

    Nie wiem, jakie dane jeszcze moga byc potrzebne, to i nie pisze.
    Zadajac pytanie liczylem, na odpowiedz kogos, kto juz sie z tym borykal i
    powie: "kupilem to i to i pasowalo" ale to jest usenet, tu nie ma prostych
    odpowiedzi.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-04-14 23:17:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    tomek wrote:

    > (...) to jest usenet, tu nie ma prostych
    > odpowiedzi.

    Ale mamy w bród chomików, chcesz jednego?

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-04-15 09:41:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > archiwow sieciowych. Co accord to inna przekladnia, dlatego Honda Europe
    > nie przewiduje wymiany samego drazka. U mnie na pewno jest 14 z kazdej

    Moze byc tak, ze montowali jeszcze przekladnie od jakiegos starszego modelu.

    > Wrazliwiec no, a juz sie balem ze pieniacz.

    Zdaj sobie sprawe z tego, ze nikt nie ma obowiazku Ci pomagac.
    Rzucajac glupimi tekstami tylko zniechcesz do potencjalnej pomocy.

    > Nie, nie potrafie. Wiem tylko, ze z jednej strony jest minimalnie
    > ciasniejszy, tylko, az wstyd, nie pamietam z ktorej.

    A szkoda, bo jest to wazne.

    > Gdybym byl jedynym z tym problemem, moglbym tak przypuszczac, ale patrz
    > wyzej

    > Pomierzyc znaczy? Staraja sie dobrac w sklepie ale jak odzyskam to
    > sprobuje w miare mozliwosci.

    Tak zmierzyc, dlugosc, i konkretne gwinty jakie sa od strony przekladni
    i drazka.

> [...]
    > Zadajac pytanie liczylem, na odpowiedz kogos, kto juz sie z tym borykal
    > i powie: "kupilem to i to i pasowalo" ale to jest usenet, tu nie ma

    No nie ma, bo jezeli rzeczywiscie szukales to wiesz, ze tych drazkow
    jest w cholere.
    Podaj wymiary to sie moze cos dobierze.

    --
    Karolek

  • 14. Data: 2010-04-15 14:56:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model
    > 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z
    > przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka
    > zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i
    > pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie
    > w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od
    > strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec
    > bardak jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.

    Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne
    gwnty a Ty piszesz że masz M14. To jest pewne? Można sprawdzić grzebieniem
    do gwintów lub ew nakrętką M14

  • 15. Data: 2010-04-15 16:39:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Agent pisze:

    > Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne
    > gwnty a Ty piszesz że masz M14.

    M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

    > To jest pewne? Można sprawdzić
    > grzebieniem do gwintów lub ew nakrętką M14

    Moze byc, bo sa i M14 i M16 i M12, ten M12 jest na 1,25 akurat, a reszta
    1,5, ale poki sam zainteresowany nie okresli dokladnie jak wyglada stary
    drazek to ciezko zgadywac co on tam potrzebuje.
    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-04-15 17:06:55
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    > Zdaj sobie sprawe z tego, ze nikt nie ma obowiazku Ci pomagac.
    > Rzucajac glupimi tekstami tylko zniechcesz do potencjalnej pomocy.

    Obustronne niefortunne rozpoznanie intencji. Zapomnijmy o tym, OK?

    > No nie ma, bo jezeli rzeczywiscie szukales to wiesz, ze tych drazkow jest
    > w cholere.
    > Podaj wymiary to sie moze cos dobierze.

    Dzieki za cierpliwosc.
    Gwint jednak z obu stron ten sam M14 1,50
    Dlugosc calgo drazka 136 mm, w tym walca od strony koncowki 90.
    Cos jeszcze moze byc wazne?

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-04-15 20:14:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    tomek pisze:

> [...]
    >
    > Dzieki za cierpliwosc.
    > Gwint jednak z obu stron ten sam M14 1,50
    > Dlugosc calgo drazka 136 mm, w tym walca od strony koncowki 90.

    zadzwon tu:
    http://motozbyt.poznan.pl/
    Oni maja drazki opisame gwintami, rodzajem, dlugoscia i na 100% cos dobiora.
    Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.
    Robia wysylki.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 18. Data: 2010-04-15 21:06:22
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > dobiora.
    > Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.

    Dzieki, w pas sie klaniam i jutro dzwonie.
    --
    T.

  • 19. Data: 2010-04-16 07:07:55
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

    A czego? Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli
    akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był na
    drążku.

  • 20. Data: 2010-04-16 07:13:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Agent pisze:

    > A czego?

    Srednicy.

    >Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli
    > akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był
    > na drążku.

    Bzdura.
    A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

    --
    Karolek