  • 1. Data: 2010-04-14 18:05:01
    Temat: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    Witam,
    przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98
    po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z przekladnia
    za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka zamiennikow,
    ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i pozostanie
    jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie w okolicach
    Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od strony
    przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec bardak
    jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.

    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-14 19:17:57
    Temat: Re: Accord 2002(98) drazek kierowniczy
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-14 18:05, tomek pisze:
> [...]
    > drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a
    > widzialem tez 12 wiec bardak jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme

    Chodzi o taki drążek co wychodzi z przekładni listwy przekładni?
    To chyba tylko regeneracja :( Tam i tak to w środku będzie rozwalone.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-14 20:19:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a
    > widzialem tez 12 wiec bardak jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme

    Dobierz pasujacy drazek i do niego koncowke.
    Mialem juz taki problem, dalo sie to zrobic w miare bezproblemowo, z
    tym, ze ja poszedlem sam w (bardzo zaprzyjaznionej) hurtowni do magazynu
    sobie szukac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-04-14 20:32:35
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a
    > widzialem tez 12 wiec bardak jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme

    Taki?

    http://moto.allegro.pl/item973230079_drazek_kierowni
    czy_honda_accord_rover_600.html

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-04-14 22:00:50
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]

    > ze ja poszedlem sam w (bardzo zaprzyjaznionej) hurtowni do magazynu sobie

    Obawiam sie, ze "bardzo zaprzyjaznionej" jest tu kluczowa sprawa, a takowej
    nie znam.

  • 6. Data: 2010-04-14 22:02:24
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Taki?
    >
    > http://moto.allegro.pl/item973230079_drazek_kierowni
    czy_honda_accord_rover_600.html

    Przetestowane, inny skok gwintow, ten moj nie pasuje obustronnie.

  • 7. Data: 2010-04-14 22:07:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    tomek pisze:

    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    czy_honda_accord_rover_600.html

    > Przetestowane, inny skok gwintow, ten moj nie pasuje obustronnie.

    To moze okresl sie najpierw czego dokladnie szukasz.
    Albo chociaz podaj dokladniejsze dane samochodu... bo tak to sobie mozna
    strzelac, czego tam potrzebujesz.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-04-14 22:20:27
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    > To moze okresl sie najpierw czego dokladnie szukasz.
    > Albo chociaz podaj dokladniejsze dane samochodu... bo tak to sobie mozna
    > strzelac, czego tam potrzebujesz.

    Accord 1,8 CH6.
    Chcesz pomoc, dziekuje, chcesz poburczec tez dziekuje...

  • 9. Data: 2010-04-14 22:37:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    tomek pisze:

    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message
    >
    > Accord 1,8 CH6.

    Wiec powinienes mies M16x1,5 od przekladni i M14x1,5 od koncowki.

    > Chcesz pomoc, dziekuje, chcesz poburczec tez dziekuje...

    Sam lepiej nie burcz.
    Przychodzisz tu po pomoc, czy zagadki zadawac?
    Gwint w ogole potrafisz poprawnie zmierzyc?
    Moze masz przekladnie z innego modelu?
    Stary drazek potrafisz zwymiarowac?
    Moze jakbys tych dodatkowych informacji nie traktowal jak tajemnicy,
    byloby latwiej odnalezc czesc, ktorej szukasz.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-04-14 22:55:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Sam lepiej nie burcz.
    > Przychodzisz tu po pomoc, czy zagadki zadawac?

    chłop nie słyszał przysłowia, że "z wielką dupą się wszędzie wepcha, a z
    wielką gębą już nie zawsze..."
    pewnie ma zmienioną przekładnię i dlatego nie można znaleźć właściwego
    drążka,
    należy sprawdzić po przekładni,

    brat