    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: AZ.pl?
    Date: Fri, 30 Apr 2010 13:42:20 +0200

    W dniu 2010-04-28 00:40, Grzegorz Staniak pisze:
    > Witam,
    >
    > Tak na szybko: macie jakieś opinie na temat ich hostingu?
    > Warto? Chodzi o niezbyt wielką stronę hobbystyczno-stowarzyszeniową.

    Przez 2 lub 3 lata korzystałem z ich usług. Dla potrzeb pojedynczego
    serwisu i niewygórowanych potrzebach - będzie ok. Brak jest możliwości
    dostosowania serwera wirtualnego do określonych potrzeb (zakładam, że o
    kontach hostingowych mowa). Serwery w miarę stabilne o przeciętnym
    czasie reakcji. Dużym problemem jest brak pomocy technicznej w trybie
    24/7. Jak dla mnie kluczowym. Jeśli coś sypnie się w sobotę wieczorem,
    to będziesz czekał pewnie aż do poniedziałku. Przeanalizuj też regulamin
    pod kątem tego co będzie gdy przekroczysz transfer miesięczny oraz
    obciążenie CPU. Często dostawcy usług hostingowych nie definiują co
    znaczy "nadmierne obciążenie" i nie udostępniają mechanizmów
    pomiarowych. Pewnego dnia blokują Ci serwer a Ty dowiesz się o tym post
    factum i nawet nie dowiesz się jaki skrypt poprawić. Dostajesz
    wypowiedzenie i papa...

    To tyle, tak na gorąco.