  • Data: 2012-01-12 10:58:35
    Temat: Re: AXN Pol z pozycji 16E
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-12 11:26, Robert_J pisze:

    > Jak ja podpisywałem umowę operatorską z AXN to dostałem karty i moduł
    > CP. Nawet mnie nie pytali czy jestem zainteresowany odbiorem z pozycji
    > 16E :-). Poza tym te moduły są dwustrumieniowe i nie są w stanie
    > zdekodować trzech programów, co powoduje że miałem problemy z
    > wpuszczeniem tego w sieć.

    A odbiorników SA/Cisco nie proponowali? Nam akurat zostały dwa po ś.p.
    HBO stąd odbiór z 16E. Ale to było do analogu, teraz chcemy wrzucić to
    prześwietny kanał do cyfry.

    > Pod określeniem bylejakości rozumiesz mdły obraz? To niestety chyba tak
    > już jest i będzie na AXN :-). Nie dość że badziewny repertuar to jeszcze
    > obraz jak przez matową szybkę...

    Zgadza się, dlatego chcę sprawdzić jak dosyłają oryginalnie - pewnie też
    544x576. Bitrate na linowsat widać, rozdzielczości nie.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)