eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAXA gdzie ich zaskażyć???Re: AXA gdzie ich zaskażyć???
  • Data: 2012-11-10 23:57:00
    Temat: Re: AXA gdzie ich zaskażyć???
    Od: Izydor <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-11-10 21:14, uciu wrote:
    > Kontynuacja
    > http://tinyurl.com/agdecko
    >
    > Poradzcie co robić w takiej sytuacji:
    >
    > Ubezpieczyciel w umowie pisze, że ma 30 dni na wypłatę
    > odszkodowania/podjęcie decyzji czy je wypłaci czy nie.
    >
    > Przez te 30 dni dzwoniłem kilka/kilkanaście razy i zawsze zasłaniali się
    > terminem z umowy, zawsze sprawdzali czy jest komplet dokumentów - już
    > mówiłem potem ze już z 10osobób sprawdzało i wszystko jest - wiec czekałem.

    Pismo do Rzecznika Ubezpieczonych z kopia do ubezpieczalni. W moim
    przypadku zmienili zdanie z:

    "Z uwagi na powyższe, roszczenie dotyczące wynajmu pojazdu uzasadnione
    jest wyłącznie w przypadku,
    gdy pojazd służy do celów zarobkowych oraz, gdy brak pojazdu powoduje
    wymierne straty lub, gdy nie
    było żadnej możliwości korzystania z innych dostępnych środków
    komunikacji miejskiej. W
    przedmiotowej sprawie w celu rozpatrzenia powyższego roszczenia należy
    udokumentować, że nie było
    innej możliwości dojazdu do pracy jak wynajem pojazdu zastępczego.
    Prosimy zatem o przedłożenie:
    - oświadczenie o miejscu oraz godzinach zatrudnienia,
    - oświadczenie, że w okresie wynajmu nie był Pan na zwolnieniu lekarskim
    ani też na urlopie,
    - udzielenie informacji, czy posiada Pan tylko jeden pojazd, czy też
    inne, które mogą zastąpić uszkodzony
    pojazd."

    na

    "TUiR Allianz Polska SA w odpowiedzi na złożone roszczenia uprzejmie
    informuje, że wniesione roszczenia
    o refundację kosztów związanych z wynajmem pojazdu zastępczego uznaje
    się za zasadne."

    w ciagu jednego dnia od otrzymania kopii skargi - do ubezpieczalni
    poszło mailem, do Rzecznika tradycyjną pocztą, tak więc Rzecznik nawet
    nie zdążył zareagować. Inna sprawa że koniec końców i tak się sprawą zajął.

    W przypadku PZU pomogła sama wzmianka o tym że skieruję sprawe do Rzecznika.

    Uprzedzam że jeśli fakt skierowania sprawy do Rzecznika nie zrobi na
    ubezpieczalni wrażenia to sprawa może troche potrwać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: