  • 11. Data: 2011-07-13 15:33:09
    Temat: Re: AXA Direct - haczyk w Zielonej Karcie
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Należące do WNP.

    To nie na temat.

    Natomiast informacje ktore podalem pochodza z:
    1.PZU - sprawdzalem osobiscie
    2.Alianz - sprawdzalem telefonicznie
    3.AXA - sprawdzalem telefonicznie
    Oraz Agencji Ubezpieczeniowej Szpiller, Gdynia
    ul. Starowiejska 52.

    Najtaniej normalna Zielona Karte dla klientow AXA
    oferuje PTU - 200zl za jeden miesiac.
    PZU chcialo 260 dolarow...
    Co jeszcze moge dla Ciebie zrobic?

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2011-07-13 15:39:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > To nie na temat.

    Na temat, a jeśli nie wierzysz w informacje które podałem Ci w pierwszym
    poście, jak również takie które podawali inni dyskutanci (że często się
    zdarza wykreślanie przez ubezpieczyciela z darmowej zielonej karty dziwnych
    krajów w rodzaju WNP, Serbii czy afrykańskich lub azjatyckich), to już jest
    Twój problem.

> [...]
    > 2.Alianz - sprawdzalem telefonicznie
    > 3.AXA - sprawdzalem telefonicznie
    > Oraz Agencji Ubezpieczeniowej Szpiller, Gdynia

    I co, Twoim zdaniem to wyczerpało listę wszystkich ubezpieczycieli w Polsce,
    że z taką pewnością twierdzisz, iż tylko AXA za darmo nie daje zielonej
    karty na wszystkie kraje Zielonej Karty?
    Po prostu się mylisz - różni ubezpieczyciele różnie wyceniają zieloną kartę.
    Niektórzy za darmo nie dają jej w ogóle.

  • 13. Data: 2011-07-13 16:25:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)"

    > Jaki ROTFL? Rosja, Białoruś i Ukraina założyły WNP, potem dołączyła
    > reszta. I Rosja nadal należy do WNP.

    Pisze Hinek, że nie ma w ofercie AXA Fedracji , na co Cavalino
    odpowiada, że większośc państ WNP jest wykreslona, na co Hinek
    odpowiada, że nie chodzi mu o państwa WNP tylko o Federację, na co
    Cavalino każe się uczyć Hinkowi historii WNP i udowadnia, że jednak
    Rozja była, czy tam jest w WNP, czy fakt, że Rosja (dawniej ZSRR) był
    również członkiem Paktu Warszawskiego wydaje się mieć jakieś znaczenie w
    tej sprawie?

  • 14. Data: 2011-07-13 16:26:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Należące do WNP.

    DEBIL!

  • 15. Data: 2011-07-13 16:32:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > WNP, czy fakt, że Rosja (dawniej ZSRR) był również członkiem Paktu
    > Warszawskiego wydaje się mieć jakieś znaczenie w tej sprawie?

    Faktem jest, że kraje WNP były wykreślone z zielonej karty np w PZU (mam
    takie z 2003 i 2004), podobnie jak kraje byłej Jugosławii. Mam także zieloną
    kartę z Cigny z 2006, gdzie również jest wzmianka o WNP (to znaczy o
    wykluczeniu), natomiast o krajach byłej Jugosławii juz mowy nie ma (czyli
    mozna było tam jechać z nią).
    A teraz przeczytaj ciąg cytatów:

    i napisz do czego Twój ROTFL się odnosi.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 16. Data: 2011-07-13 16:36:58
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

> [...]
    > rodzaju WNP, Serbii czy afrykańskich lub azjatyckich), to już jest Twój

    Nie na temat.
    Nie pisalem o WPN. Nie obchodzi mnie WPN. Mam w dupie WNP.
    Nieistotna jest w tym watku takze Serbia, Uganda oraz Republika Brunei.
    Dlaczego nie chcesz pojac ze watek dotyczy ROSJI i tylko ROSJI a nie
    dotyczy zadnych innych krajow. Czy Ty widziales ZK? Czy wiesz ze tam
    nawet nie ma i nie bylo pozycji WNP?

    > I co, Twoim zdaniem to wyczerpało listę wszystkich ubezpieczycieli w Polsce,
    > że z taką pewnością twierdzisz, iż tylko AXA za darmo nie daje zielonej

    Tak, poniewaz udalem sie do unanego multiagenta ubezpieczeniowego
    ktorego adres Ci podalem a ktory przedstawil mi stosowna oferte.
    Tu nie chodzi o dawanie ZA DARMO zielonej karty. Chodzi o to
    ze AXA wykresla z ZK kraj nalezacy do systemu ZK. Jako jedyna.

    A teraz napisz cos o WNP skoro masz taka fobie.
    W kazdym razie z mojej strony EOT

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2011-07-13 16:37:49
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)"

    > A teraz przeczytaj ciąg cytatów:

    > i napisz do czego Twój ROTFL się odnosi.

    Ty też zaczynasz z tym WNP? To jest właśnie ten ROTFL i do tego się
    odnosi, WNP nie ma nic do rzeczy w poście Hinka - AXA wystawia zieloną
    kartę bez problemu do pozostałych 10 państw WNP, nie wystawia TYLKO do
    ROSJI i taki był temat i sens tego pierwszego postu.

    Gorąco dzisiaj co?

  • 18. Data: 2011-07-13 16:56:14
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Na lekcji biologii pani pyta się Cavallina:
    - Jaki pożytek mamy z gęsi?
    - Smalec.
    - I co jeszcze?
    - Smalec.
    - Cavallino, na czym śpisz w domu?
    - Na łóżku.
    - A co masz pod głową?
    - Poduszkę.
    - A co jest w poduszce?
    - Dziura.
    - A co wyłazi z dziury?
    - Pierze.
    - No właśnie. To powiedz Cavallino, co mamy z gęsi...?
    - Smalec.....

    --
    Hinek

  • 19. Data: 2011-07-13 17:27:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie na temat.
    > Nie pisalem o WPN.

    Ja też.

    >Nie obchodzi mnie WPN. Mam w dupie WNP.
    > Nieistotna jest w tym watku takze Serbia, Uganda oraz Republika Brunei.
    > Dlaczego nie chcesz pojac ze watek dotyczy ROSJI i tylko ROSJI

    Bardziej dotyczy Twojego zdziwienia.
    Totalnie nieuzasadnionego, bo związanego li tylko z brakiem wiedzy w
    temacie.
    No ale jak ktoś jest tak odporny na przyswajanie wiedzy, którą postanawia
    mieć w dupie, to nie ma się co dziwić że potem się dziwi.

    >Chodzi o to
    > ze AXA wykresla z ZK kraj nalezacy do systemu ZK. Jako jedyna.

    Nieprawda.
    Ja mam przynajmniej ze trzy kraje wykreślone na swojej zielonej karcie.

  • 20. Data: 2011-07-13 17:28:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na lekcji biologii Hinek się dziwi że po dniu jest noc.

    I tłumaczenia że to się często zdarza, nie trafiają do niego, oznajmia że ma
    to gdzieś, będzie się dziwił i już.