  • Data: 2009-11-17 05:12:50
    Temat: Re: AVR32 - problem z USB (bit detach)
    Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to niezłe kwiatki Atmel robi w PDFach... taka "drobna różnica" :P...

    Właśnie trochę pisuję z atmelem. Mają to poprawić.

    Podobnie nasiedziałem się nad bitem VBUS. W PDF
    nie napisali że działa on tylko jak się
    uaktywni bit OTGPADE.

    No i brak opisu jak się właściwie dobrać do
    pamięci FIFO USB bezpośrednio CPU (bez DMA).
    W tej chwili adresuję ją jak zwykły SRAM od
    adresu 0xD0000000 plus offset dla endpoint.
    Początkowo sądziłem że jak to jest FIFO
    to będzie jeden rejestr do odczytu w którym
    kolejno dostaję bajty jak ze stosu.
    Z jednej strony USB dopisuje bajty, z
    drugiej ja odbieram - tak jak działa FIFO.
    A tu wychodzi na to że adresuje się FIFO
    jak zwykły SRAM.

    W tej chwili piszę w ASMie własną bibliotekę
    USB CDC. Wzoruję się na przykładzie atmela,
    ale jakieś 2/3 nadmiarowe kodu wywalam. No
    i robię wszystko w jednej pętli. Może uda
    się bez przerwań to zrobić.

    SM