  • 11. Data: 2014-04-05 10:37:15
    Temat: Re: [AVR] no dobra
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > czyli tym z linku wyżej nie możńa debugować?

    Dlaczego nie? Przecież to prawie identyczne urządzenia, zgodne z AVR JTAG
    ICE.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2014-04-05 21:10:01
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Dlaczego nie? Przecież to prawie identyczne urządzenia, zgodne z AVR
    > JTAG ICE.

    nie baw się ze mną, powiedz mi czy można tym debugowac czy nie, bo chcę
    kupić...

    albo powiedz mi co można kupić ale nie tego drogiego i porąbanego dragona...

  • 13. Data: 2014-04-05 21:12:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > nie baw się ze mną, powiedz mi czy można tym debugowac czy nie, bo chcę
    > kupić...

    Powinno działać skoro są zgodne.

    > albo powiedz mi co można kupić ale nie tego drogiego i porąbanego
    > dragona...

    Mówię Ci trzeci raz: ZL16PRG.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2014-04-06 16:42:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Mówię Ci trzeci raz: ZL16PRG.

    polecasz mi coś czego nei można kupić, do czego nie ma żadnej
    dokumentacji, nie można z tego w normalny sposób korzystać...

    może coś z allegro?

  • 15. Data: 2014-04-06 19:21:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-03 20:17, pytajacy pisze:

    > Do debugowania ATMEGA32 potrzeba takiego urządzenia:
    > http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=9
    05

    o dzięki to już coś

  • 16. Data: 2014-04-06 23:03:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > polecasz mi coś czego nei można kupić, do czego nie ma żadnej
    > dokumentacji, nie można z tego w normalny sposób korzystać...

    Nie będę przecież za Ciebie sprawdzać dostępności. Już Ci napisałem, jak się
    ma ZL16PRG do linka, który podał pytajacy.
    I jeszcze jedno: ZL16PRG jest m.in. dlatego słabo dostępny, że działa ze
    starą wersją Atmel Studio, którą Ty się uparłeś używać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2014-04-07 01:26:38
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > I jeszcze jedno: ZL16PRG jest m.in. dlatego słabo dostępny, że działa ze
    > starą wersją Atmel Studio, którą Ty się uparłeś używać.

    Albo inaczej. Z AVR Studio 4 działa JTAG ICE. W tym wątku wymienione zostały
    dwa JTAGi z nim kompatybilne. Przykro mi, że ZL16AVR trudno dostać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/