  • 1. Data: 2010-03-06 20:59:35
    Temat: AVR kto doradzi?
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Pisze tutaj pierwszy raz to i przedstawiam się grzecznie.
    Mam na imię Robert ;)
    Na stare lata zachciało mi się iść na politechnikę i dopadła mnie zmora
    w postaci techniki mikroprocesorowej.
    Programujemy na zestawie ZL3AVR i programatorze Dragon AVR; ATMEGA16.
    Chciałbym sobie coś takiego sprawić do domu, ale taki zestaw dosyć drogo
    wychodzi.
    I teraz pytanie do Was. Można sklecić jakiś tańszy zestaw, który
    współpracowałby z Windows7 przez USB i z AVR studio, a byłby przy tym
    delikatniejszy dla kieszeni?
    A może ktoś z Was chce się pozbyć czegoś używanego spełniającego moje
    skromne wymagania?
    Pewnie to częsty temat tutaj za co z góry przepraszam.
    Gdyby ktoś z Was byłby skłonny trochę mi pomóc w rozgryzieniu tematu to
    zapraszam na gg 1528494.

    Dziękuję za wszelakie sugestie i pozdrawiam

    charwel :)

  • 2. Data: 2010-03-06 21:54:59
    Temat: Re: AVR kto doradzi?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-06 21:59, charwel (Oo)==::: pisze:

> [...]
    > I teraz pytanie do Was. Można sklecić jakiś tańszy zestaw, który
    > współpracowałby z Windows7 przez USB i z AVR studio, a byłby przy tym

    Jeżeli szukasz płytki z takim samym procesorem (ATmega32) i podobnym
    wyposażeniem - to 99zł+VAT kosztuje taka:
    http://www.propox.com/products/t_145.html?lang=pl
    Trzeba tylko ew. dokupić wyświetlacz LCD.

    Ale sprzętowo nie jest klonem zestawu ZL3AVR tak więc programy napisane
    na jedną nie będą chodzić na drugiej (trzeba będzie zmienić m.in.
    funkcje pinów).

    Do tego potrzebujesz programator obsługiwany przez AVR Studio. AVR
    Dragon jest dobry ale drogi, do zabawy wystarczy w zupełności taki:
    http://www.allegro.pl/item941340810_programator_avr_
    usb_4w1_stk500v2_avr910_rs232_gen.html

    --
    Adam Dybkowski