    From: "Profesor" <p...@f...bus>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVR gcc .bss .heap i stos
    Date: Thu, 21 Jun 2012 14:45:01 +0200

    "shg" <s...@g...com> wrote in message
    news:ec31aa09-6884-4893-a272-bba20c5c0827@p27g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On Jun 21, 8:59 am, "Profesor" <p...@f...bus> wrote:

    > Miałem kiedyś ten sam problem i się nie udało dojść do źródła, a
    > najgorsze było to, że potrafiło poprawnie działać przez kilkanaście
    > godzin. Skończyło się na zmniejszeniu zapotrzebowania na RAM. Tu chyba
    > winna była zewnętrzna dość duża biblioteka (CanFestival).

    Właśnie to zauważyłem . Tak mam. Jak trochę przyoszczędziłem na tablicach -
    dosłownie wczoraj- to zaraz mu przeszło. Ale jasnego powodu nie ma.
    Przynajmniej jeśli chodzi o wyliczenia i obecność heap. Natomiast heap mi
    się pojawia gdy napiszę:

    __malloc_margin = 32;

    to pojawiają sie w ramie zmienne 3 sztuki 16 bitowe od adresu 0x60
    wskazujące na ten margin, początek i koniec heapu.

    A internet przepisuje tylko jeden za drugim i nikt nic nie wyjaśnia tylko
    kopiują info z libc. Może ktoś ma pojęcie jak ten margin działa i czemu go
    nie ma bez zadeklarowania chociaż podobno defaultowy to 32 ??? To jest heap
    czy nie ma bez tej deklaracji? Ja niby rozumiem ideę ale gdy nagle wyskoczy
    przerwanie mimo marginesu 32 i pusznie 32 rejestry plus jeszcze kilka skoków
    to jest szansa, że stos nadpisze heap.