  • 11. Data: 2010-02-21 21:05:50
    Temat: Re: AVR TVOUT - ktory sposob lepszy
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Mirek wrote:

    > ale już nie pamiętam gdzie to widziałem.

    O! jest - proszę bardzo:

    http://dzl.dk/projects/electronics/osd/osd.html

    http://webx.dk/rc/video-wireless/video-osd.htm

    Mirek.

  • 12. Data: 2010-02-21 21:07:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Sunday, February 21, 2010, 9:53:39 PM, you wrote:

    > Zastosuj klucze analogowe. Choćby popularnego CD4066.

    Klucze analogowe muszą być zasilane napięciem ze sporym marginesem w
    stosunku do sygnału, który mają przenosić. Dotyczy to zarówno
    marginesu od plusa zasilania jak i od masy. Jeśli sygnał wejściowy z
    kamerek jest przekazywany bez składowej stałej, to trzeba będzie 4066
    zasilać napięciem symetrycznym +/- 3V co najmniej. Jeśli ze składową
    stałą, to -2.5/+3.5V lub symetrycznie +/- 3.5V. Trochę to
    kłopotliwe...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl