eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[AVEO] DTC P1382 oraz P1403
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2011-05-19 19:17:54
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-19 10:47, rubbermaid pisze:
    >
    > P1382 w Aveo to brak sygnału z czujnika połozenia wału korbowego.
    > Przynajmnie 3 osoby na http://fanklub.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=564&
    postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+wa%B3u&st
    art=15 zgłasają podobny problem.
    > Rozwiązanie albo sprawdzenie połączeń na wtyczce czujnika albo jego wymiana za 170
    zł.
    > Dostęp do czujnika od spodu po środku slinika nieco z prawej strony.

    O kurde, jakżeś to wygrzebał? :)
    O temacie prawie zapomniałem, ale dzięki za przypomnienie. W wolnej
    chwili zerknę i zgodnie z sugestią RoMana sprawdzę, czy na załączonym
    silniku błąd P1382 też występuje.
    Ważniejszy jest dla mnie błąd P1403 bo mimo, że w fishkach grupa P140x
    nie powinna powodować zaświecenia MIL u mnie jednak powoduje. Wiem, że
    ta grupa dotyczy czujnika nierówności drogi, ale mój egzemplarz to
    niestety faza przejściowa pomiędzy Daewoo Kalos a Chevrolet Aveo (2004r)
    i nie wszystkie opisy do niego pasują. Tego czujnika za Chiny Ludowe nie
    potrafię zlokalizować, ale mimo braku ABS mam koronkę na piaście, więc
    przypuszczam, że stąd jest brany sygnał. Ale znowu, w fishkach dla
    czujnika ABS występują inne grupy błędów... Bądź tu mądry i naprawiaj
    Koreańce.


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia


  • 12. Data: 2011-05-19 22:03:29
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-05-2011 16:10, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >
    > Jak silnik nie pracuje, to nie ma sygnału z czujnika położenia wału.
    > To jest oczywistość i jeden z podstawowych punktów nabierania
    > klientów.

    Brak odczytu z czujnika przy wyłączonym silniku nigdy nie jest zaliczana
    jako błąd "kalkulatora". Do stwierdzenia uszkodzenia/przerwy w obwodzie
    nie musisz go uruchamiać.
    No chyba że chciałbyś diagnozować np. uszkodzony czujnik ABSu diagnostą
    i 4ma mechanikami. Tj. jeden patrzy na odczyt a reszta kręci kołami.


    Pozdrawiam
    Paweł


  • 13. Data: 2011-05-20 07:41:00
    Temat: Re: [AVEO] DTC P1382 oraz P1403
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 16:10, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jak silnik nie pracuje, to nie ma sygnału z czujnika położenia wału.
    > To jest oczywistość i jeden z podstawowych punktów nabierania
    > klientów.
    >

    Zgadza się, ale jednak przeważnie sprawdza się błędy zapamiętane. No
    chyba, że faktycznie chce się wyciągnąć kasę od klienta.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: