  • 11. Data: 2010-03-14 21:02:01
    Temat: Re: ATtiny10 i Bascom
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:57, Konop pisze:

    > Eeee, ale namieszaliśmy... ATtiny10 to TPI, a Xmega to PDI ;)

    Jasne, moja literówka.

    Tu piszą, że avrdude obsługuje te protokoły z kabelkiem AVR ISP mkII:
    http://www.nongnu.org/avrdude/user-manual/avrdude_4.
    html

    Co ciekawsze, AVR ISP mkII gada protokołem stk500v2 więc jest IMHO duża
    szansa, aby klony obsługujące ten protokół (w tym wiele programatorów
    USB na Allegro) również poradziły sobie z ATxmegami czy ATtiny10.
    Pytanie tylko na ile dobrze sklonowany jest hardware.

    > AVRDUDE z tego co widzę obsługuje ATtiny10 tylko poprzez STK600 i
    > AVRISPmkII (ciekawe jak ;))... Czy to mi w czymś pomaga? :P...

    Tak - kup oryginalnego AVR ISP mkII i będziesz bezproblemowo mógł
    programować m.in. ATtiny10. Jest m.in. w Seguro:
    http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz=4595&producent=

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-03-14 23:27:23
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Tak - kup oryginalnego AVR ISP mkII i będziesz bezproblemowo mógł
    > programować m.in. ATtiny10. Jest m.in. w Seguro:
    > http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz=4595&producent=

    Spoko, tak tylko pytam, na razie oszczędzam na inne rzeczy (nie związane
    z elektroniką ;))... Ale kiedyś był pomysł złożenia sobie USBASP'a,
    który szybko rozrósł się do zrobienia czegoś "od zera"... tyle tylko, że
    musiałoby to obsługiwać jakiś istniejący protokół ;)... fajnie wiedzieć,
    że jest szansa, aby moje COŚ działało też przez TPI i PDI ;)... Ale do
    powstania tego "czegoś" jeszcze minie trochę czasu :(...

    Konop

  • 13. Data: 2010-03-16 13:02:18
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak - kup oryginalnego AVR ISP mkII i będziesz bezproblemowo mógł
    > programować m.in. ATtiny10. Jest m.in. w Seguro:

    Naprawde nie ma zadnego prostego programatora ? Ten protokol nie wyglada
    na jakis straszliwie skomplikowany.

  • 14. Data: 2010-03-16 13:29:23
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    bagno pisze:
    > Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawde nie ma zadnego prostego programatora ?

    http://tom-itx.dyndns.org:81/~webpage/boards/USBTiny
    _Mkii/USBTiny_Mkii_User_manual_index.php

  • 15. Data: 2010-03-16 13:58:59
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://tom-itx.dyndns.org:81/~webpage/boards/USBTiny
    _Mkii/USBTiny_Mkii_User_manual_index.php

    Mialem na mysli cos do zmontowania w stylu usbasp. Proste, tanie i
    dzialajace.

  • 16. Data: 2010-03-16 22:24:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:58, bagno pisze:

    _Mkii/USBTiny_Mkii_User_manual_index.php

    > Mialem na mysli cos do zmontowania w stylu usbasp. Proste, tanie i
    > dzialajace.

    Ależ to wygląda naprawdę bardzo prosto:
    http://tom-itx.dyndns.org:81/~webpage/boards/USBTiny
    _Mkii/USBTinyMkII_reference_schematic.png

    Chyba sobie kupię jeden. Czas zacząć zabawę z maluchami 6-nóżkowymi. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/