    From: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AT91SAM7S256 i znikający program
    Date: Sun, 13 Sep 2009 18:26:20 +0000 (UTC)

    W artykule <op.uz5za6cgzxema2@rafal> ELP napisal(a):

    > Adam, nie ma co, pocieszyłeś mnie :-( Czy od teraz mam się bać, że każde z
    > urządzeń na Atmelu może w każdej chwili odmówić posłuszeństwa?
    > Znaczy się takie "działanie" wpisane jest w tą markę?
    > Mam na przyszłość zapomnieć o firmie na "A"?

    Nie bronię Atmela, ale może ostatnio zmieniłeś programator/zasilacz itp?
    Proces programowania jest "analogowy", trzeba wstrzyknąć dość ładunku tu i tam.
    Da się niestety zaprogramować lepiej lub gorzej - całkiem prawdopodobna jest
    sytuacja, że po zaprogramowaniu procesora w warunkach na granicy specyfikacji
    lub poza nią, zwefyfikuje się poprawnie, a za tydzień się "rozprogramuje".
    Wpływ na to mogą mieć np. zaszumione zasilanie podczas programowania,
    zbyt szybkie programowanie itp.
    Krzysiek