  • 1. Data: 2010-11-29 23:38:04
    Temat: AT90PWM3B
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Witam,
    Czy istnieje jakiś sposób aby zmusić AVR burn-o-mat aby widział ten procek?

    Z konsoli przez avrdude można się z nim dogadać, ale wolałbym jakieś
    narzędzie z interfejsem graficznym (nie mam wprawy w obsłudze fusebitów
    "na piechotę").

    (Jako programatora używam USBasp.)

    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-11-30 13:18:53
    Temat: Re: AT90PWM3B
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Sam sobie odpowiem:

    http://code.google.com/p/avr-project-ide/

  • 3. Data: 2010-11-30 19:06:20
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z konsoli przez avrdude można się z nim dogadać, ale wolałbym jakieś
    > narzędzie z interfejsem graficznym (nie mam wprawy w obsłudze fusebitów

    uzywam AVRISP z kanda.com. daje sobie z nim radę.

    @

  • 4. Data: 2010-11-30 19:17:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-30 00:38, quasi wrote:
    > Z konsoli przez avrdude można się z nim dogadać, ale wolałbym jakieś
    > narzędzie z interfejsem graficznym (nie mam wprawy w obsłudze fusebitów
    > "na piechotę").
    > (Jako programatora używam USBasp.)

    Nowe wersje BASCOMa obsługują usbasp natywnie. Uzywam ich właśnie do
    przestawiania fusebitów.