    From: "konradpl@wytnij_piotrkow.tpsa.pl" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: AS5617 community
    Date: 17 Dec 2006 09:55:24 -0800

    Sied@r napisał(a):

    > rowniez po kraju ?
    To słowo po angielsku oznacza "zagraniczne" i tak działa to community
    - nie rozgłasza do sieci za granicą czyli do upstream'ów.

    > swoja droga ciekawe czemu nie obsluguja no-export
    Bo nie możemy wspierać sytuacji kiedy jedna sieć sprawia że innej
    sieci coś nie działa "bo nam nie zależy". Oczywiście każdy może
    sobie włączyć np. filtry ale wtedy jasne jest że awaria jest w jego
    sieci a nie "AS5617 czemuś tego nie rozgłasza".
    Oczywiście jeśli ktoś no-export zamierza użyć w rozsądnym celu
    (np. zablokować more specyfic rozgłaszany obok less specyfic) to się
    dogadujemy.

    Konrad