    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ARM
    Date: Sun, 13 Jul 2014 17:38:05 -0500

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lnfp7q$9sd$1@node1.news.atman.pl...

    > Zalezy do czego. Nie wiadomo za wiele jaki masz problem. Jesli to problem
    > z gatunku "przyszedł bajt na TCP/IP, zagraj plik foobar.mp3" to
    > rozwiązanie masz w 15 minut na PI i w tydzień na "czymś", przy czym
    > zakładam że pi nie znasz, a "coś" znasz nieźle.

    No więc nie ma co gdybać zanim nie usłyszymy co kolega ma w planach...

    > IMHO nie ma o co walczyć z bibliotekami, bo są nie dość że kiepskiej
    > jakości to czesto wymagają jakiś absurdalnych kompilatorów.

    Nic nie wiem o absurdalnych kompilatorach ale faktycznie jakość
    bibliotek jest mierna, raczej celem ich szybko pokazać że procek
    ma UARTa, USB i SPI niż zaproponować coś do użycia w produkcie
    finalnym. Często zdarzają się w tych "bibliotekach" takie kwiatki
    jak brak całego portu GPIO (P0...P4 są, ale P5 wcięło...) czy też
    jakieś karkołomne systemy wywoływania funkcji w których za
    każdym razem argumenty są rozkodowywane na bity dużymi
    if'ami czy switch'ami jak by nie można było podać argumentu
    rozkodowanego do tych bitów od razu, oszczędzając cpu processing
    time bez pogorszenia czytelności kodu (maski można nazwać czytelnie).

    > Weź cokolwiek z linuxem i podobne do pi, wybór jest ogromny. Acz czy
    > znajdziesz coś taniej nie wiem. Ja bym zrobił na złomowanym routerze za
    > 10zł jeśli w jednej sztuce :)

    Nie wiadomo jeszcze co on chce zrobić właściwie...