    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ARM
    Date: Fri, 13 Jun 2014 23:35:05 +0200

    On 2014-06-13 23:20, Mario wrote:
    > Poza tym jesteś skazany na gotowy moduł. Gdy im coś się odmieni za dwa
    > trzy lata to jesteś w czarnej dupie. Nie ma czym ich zastąpić.

    Da się zastapić *czymkolwiek* co obsługuje Linuxa. Czyli prawie wszystkim.

    Właśnie użycie jakieś konkretnego procesora i wymordowane rękodzieło
    softu konczy się tym że producent wypina dupę albo podnosi cenę kilka
    razy. Kiedyś tak skonczyłem z SAM7S kiedy ceny skoczyły około 5 razy i
    64k był droższy od 256k. To ja dziekuję za takie numery, atmel jest u
    mnie przekreślony w duzych cpu (z resztą support od strony programowania
    ział fuszerką).

    Dlatego, jeśli okaże się że to projekt trywialny, należy uciekac od
    hardware a skupić się na software. Linux gwarantuje trywialne
    zastepowanie hardware.

    PS. Nie każdy steruje hiper szybkim FPGA. Niektórzy grają tylko
    komunikaty zapowiadające pociąg...