  • Data: 2014-06-13 22:58:54
    Temat: Re: ARM
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przypominam że bez solidnego OS nie ma co się brać za uC z MMU,
    > ethernetem i audio. Więc i tak jesteś skazany na gotowca. Więc lepiej
    > wziąść gotowca 99% niż 20%. Dzisiaj na pisanie własnego OSa laski nie
    > wyrwiesz.
    Dzisiaj uaktualniłem swoją wiedzę na temat ARMów i mam takie wnioski:
    1) Faktycznie rozwój nastąpił dość duży, jeśli chodzi o wyposażenie "on
    board"
    2) Zacząłem sobie czytać o tym STM32F429 i faktycznie lektura jest bardzo
    wciągająca.

    Jednak zauważyłem, że producenci zdają sobię sprawę z możliwych problemów w
    opanowaniu tematu "ręcznie".
    Oferują najczęściej 2 rozwiązanie:
    1) with OS
    2) without OS (to chyba będzie składanie bibliotek)
    Ten drugi też reklamują, jako szybką drogę "time to market"
    I teraz pytanie: co wybrać?
    Czy bez systemu operacyjnego, ale z tymi ułatwieniami w postaci składania
    bibliotek to będzie te 20%?
    S.