  • 11. Data: 2011-07-19 09:51:13
    Temat: Re: AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > A idź pan w PISdu ! To co się na "starym" wylocie na wawę teraz dzieje
    > to jakaś masakra przez te światła.

    Blokuje się od strony miasta czy Oleśnicy? Kruca w niedzielę muszę
    smigać do Frankfurtu/M i nie wiem jak rozplanować czasowo trasę przez te
    remonty - jak w ogóle w niedzielę zwykle wygląda obciążenie Wrocławia
    ruchem - liczę, że jest spokojniej niż w dni robocze?

  • 12. Data: 2011-07-19 10:20:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > trasę przez te remonty - jak w ogóle w niedzielę zwykle wygląda
    > obciążenie Wrocławia ruchem - liczę, że jest spokojniej niż w

    Od miasta. Z tego co widziałem, w automapie ten odcinek jest
    zablokowany, więc navi nie puszcza tamtędy, to raz ;), dwa
    ludzie nie wiedzą o tym, że to otwarto i wszyscy walą starą
    trasą. Światła uprzywilejowały zjazd z obwodnicy i teraz stoisz
    na czerwonym patrząc jak z obwodnicy nic nie zjeżdża, a potem
    zielone "na 5 aut".

    Koleżanka w pracy mi mówiła, że ostatnio korek prawie pod
    biedronkę był (sic!),

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 13. Data: 2011-07-19 23:04:27
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-16 04:00, to pisze:
    > begin r...@k...pl

    > Warto dodać, że to około 1,09 mostu na kilometr.

    A od kiedy AOW ominie sie caly wroclaw?
    Tzn od zjazdu z A4 do obowdnicy olesnicy?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 14. Data: 2011-07-19 23:50:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-19 23:04, topek pisze:

    > A od kiedy AOW ominie sie caly wroclaw?
    > Tzn od zjazdu z A4 do obowdnicy olesnicy?

    Jak tylko otworzą most na Rędzinie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-07-21 22:16:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Jul 2011 02:24:44 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >A idź pan w PISdu ! To co się na "starym" wylocie na wawę teraz
    >dzieje to jakaś masakra przez te światła.

    Eee tam, ładnie się objeżdża :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-07-21 23:10:17
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    > Jak tylko otworzą most na Rędzinie.

    No a na kiedy jest to przewidziane?

  • 17. Data: 2011-07-22 13:57:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek" napisał w wiadomości grup

    >No a na kiedy jest to przewidziane?

    Na 4 czerwca 2011
    http://obwodnica-wroclawia.pl/

    I patrzac na stan zaawansowania .. lada moment, tzn pewnie do konca
    wakacji :-)

    J.