  • 1. Data: 2011-07-15 15:07:50
    Temat: AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Otwarto nowy odcinek AOW Wrocławia -- węzeł DK8/Długołęka - węzeł Psie-Pole -
    Żmigrodzka (węzeł Widawa - czy raczej Północ). Odcinek ma 11km i ma... 12
    mostów.

    Ostatni odcinek pod koniec sierpnia.

  • 2. Data: 2011-07-16 04:00:12
    Temat: Re: AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta
    Od: to <t...@x...abc>

    begin r...@k...pl

    > Otwarto nowy odcinek AOW Wrocławia -- węzeł DK8/Długołęka - węzeł
    > Psie-Pole - Żmigrodzka (węzeł Widawa - czy raczej Północ). Odcinek ma
    > 11km i ma... 12 mostów.

    Warto dodać, że to około 1,09 mostu na kilometr.

  • 3. Data: 2011-07-17 23:01:37
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Warto dodać, że to około 1,09 mostu na kilometr.

    Koledzy czy teraz jadąc od strony Olesnicy i chcąc się dostać do A4 mam
    już jechać obwodnicą, czy pchać się przez miasto - ostatnio wpakowałem
    się w remont wiaduktu za mostem Grunwaldzkim :(

  • 4. Data: 2011-07-17 23:41:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > już jechać obwodnicą, czy pchać się przez miasto - ostatnio wpakowałem
    > się w remont wiaduktu za mostem Grunwaldzkim :(

    Dojedź AOW do Żmigrodzkiej i zjedź w kierunku centrum. Po chwili
    dojeżdżasz do Obwodnicy Śródmiejskiej, na którą wjeżdżasz (w prawo).
    Teraz cały czas gonisz - Most Milenijny, Ostatni Grosz, Estakada
    Gądowska, Hallera - do skrzyżowania z Powstańców Śląskich. Na tym
    skrzyżowaniu w prawo i gonisz na Bielany Wrocławskie, z których
    zjeżdżasz na A4.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-07-18 00:25:41
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

> [...]
    > Gądowska, Hallera - do skrzyżowania z Powstańców Śląskich. Na tym
    > skrzyżowaniu w prawo i gonisz na Bielany Wrocławskie, z których

    Spróbuję tak pojechać - Dziękuję, myślę, że się uda choć to zupełnie
    nowa dla mnie trasa :)

    Pozdrówki.

  • 6. Data: 2011-07-18 16:15:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości grup

    >Spróbuję tak pojechać - Dziękuję, myślę, że się uda choć to zupełnie
    >nowa dla mnie trasa :)

    Zalezy od kierunku - jesli na zachod to z estakady mozesz pojechac na
    lotnisko i dalej AOW. Na wschod tez sie moze oplacac - zalezy gdzie
    beda wieksze korki - na Strzegomskiej czy na Hallera i Powstancow :-)

    Tak nawiasem mowiac - wczoraj w niedzielnych korkach [:-)] - od ul
    Dubois (srodek wroclawia mozna by rzec) przez Sienkiewicza do
    Dlugoleki - 14 minut.
    A z powrotem przez AOW i Milenijny do Popowickiej - 15 minut :

    J.

  • 7. Data: 2011-07-18 21:07:30
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > Zalezy od kierunku - jesli na zachod to z estakady mozesz pojechac na
    > lotnisko i dalej AOW. Na wschod tez sie moze oplacac - zalezy gdzie
    > beda wieksze korki - na Strzegomskiej czy na Hallera i Powstancow :-)

    Dokładnie na zachód :) - też myślałem, aby się dostać z powrotem od
    Żmigrodzkiej na AOW, ale niestety nie wiem jak - AOW nie ma jeszcze na
    Google Maps. Byłbyś uprzejmy przybliżyć trasę od Żmigrodzkiej do AOW?

  • 8. Data: 2011-07-18 22:53:44
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

> [...]
    > Żmigrodzkiej na AOW, ale niestety nie wiem jak - AOW nie ma jeszcze na
    > Google Maps. Byłbyś uprzejmy przybliżyć trasę od Żmigrodzkiej do AOW?

    Już mam - na Targeo są zaznaczone nowe odcinki i te już oddane :) czyli
    z Estakady na prawo w Strzegomską i dalej Graniczną do A8.

    Dzięki i Pozdrówki.

  • 9. Data: 2011-07-18 22:54:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > Żmigrodzkiej na AOW, ale niestety nie wiem jak - AOW nie ma jeszcze na
    > Google Maps. Byłbyś uprzejmy przybliżyć trasę od Żmigrodzkiej do AOW?

    Ze Żmigrodzkiej nie zjedziesz na AOW tak by się dostać do A4. Z prostego
    powodu - most na Rędzinie jeszcze nie został otwarty.
    Pozostaje więc to co proponowałem czyli zjazd z AOW na Żmigrodzką i
    wjazd na OŚ. Potem albo Hallera/Powstańców/Bielany, albo propozycja
    Jarka - Strzegomska/Lotnisko/dalszy ciąg AOW.

  • 10. Data: 2011-07-19 02:24:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-15 15:07, r...@k...pl pisze:
    > Otwarto nowy odcinek AOW Wrocławia -- węzeł DK8/Długołęka - węzeł Psie-Pole -
    > Żmigrodzka (węzeł Widawa - czy raczej Północ). Odcinek ma 11km i ma... 12
    > mostów.

    A idź pan w PISdu ! To co się na "starym" wylocie na wawę teraz
    dzieje to jakaś masakra przez te światła.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!