  • 31. Data: 2016-10-03 11:45:33
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Juz od dluzszego czasu odpuscilem sobie szukanie kazdej mozliwej
    >funkcjonalnosci. Swego czasu walczylem o sensowna mozliwosc
    >nagrywania rozmow. W praktyce okazalo sie, ze nagralem cos raz na rok
    >i to wlasciwie dla testu. Uwierz, wiem co teoretycznie trace ale w
    >praktyce to dla mnie zadna strata. Telefon wykorzystuje po prostu do
    >czego jest mi potrzebny a nie sa to potrzeby jakos wyjatkowo
    >nietypowe.

    Biorac pod uwage ilosc umow zawieranych telefonicznie i "rozmowa
    bedzie nagrywana", to chyba nie takie glupie miec mozliwosc nagrywania

    J.

  • 32. Data: 2016-10-03 11:55:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.10.2016 11:45, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Biorac pod uwage ilosc umow zawieranych telefonicznie i "rozmowa bedzie
    > nagrywana", to chyba nie takie glupie miec mozliwosc nagrywania ...

    Niby tak, ale powiedz, chcialby Ci sie kazda tego typu rozmowe nagrywac?
    Zreszta jak sie uprzesz to lepiej lub gorzej funkcjonujaca tego typu
    aplikacje znajdziesz w sklepie Play, bez roota.
    Moze zbyt malo tego typu transakcji dokonuje przez telefon, zeby w moim
    przypadku mialo to uzasadnienie.
    Wczesniej mialem moment wnikania, testowania i kombinowania. Teraz
    raczej zalezy mi na tym, zeby funkcje oferowane przez producenta
    dzialaly jak powinny.
    Np do grzebania w LG G2 sklonil mnie problem z dzwiekiem, szum w tle
    slyszalny miedzy utworami (taki kasetowy motyw retro).
    Przy okazji wymienilem na custom ROM korzystajacy z UI G3 i to dziala
    calkiem dobrze. Jednak w przypadku SGS5 podobny ROM serwuje krok wstecz
    bo znika opcja roamingu krajowego i dubluja sie ekrany blokady (swipe to
    unlock i pattern). A to, ze dostaje troche elementow z S6? Zbedny
    wodotrysk, ktory zreszta nie zawsze dziala jak trzeba a tworca poszedl w
    kamasze i nie ma juz tyle czasu na aktualizacje co kiedys.

  • 33. Data: 2016-10-03 13:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Co do rootowania itd. ostatnio coraz czesciej odpuszczam grzebanie
    >pod maska. Znika potrzeba. Niechciane aplikacje siedzace w ROMie
    >mozna trwale wylaczyc, system w wersji 6.0 ma wbudowana kontrole
    >uprawnien.

    Mozna zmienic uprawnienia aplikacji ?

    J.

  • 34. Data: 2016-10-03 13:55:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.10.2016 13:39, J.F. wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mozna zmienic uprawnienia aplikacji ?
    >
    > J.

    Yep. Od 6.0 w gore oficjalnie. Od 5.0 lub 5.1 nieoficjalnie z rootem i
    apka-skrotem App Ops. Wczesniej przy pomocy Xposed.

  • 35. Data: 2016-10-03 14:02:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-10-01 17:42, Yerine Ictimai wrote:

    > Ale ten laptop Samsung np-20, wyjątkowo mnie zaskakuje, a
    > właściwie jego ekran, przecież sprzed dekady a zapewnia lepszą
    > jakość niż w obecnie kupowanych, naprawdę tak trudno zrobić
    > lustro pod matrycą we współczesnych modelach?
    >
    > W każdym razie Samsung ten zabieram chętnie w podróż
    > pociągiem,
    > autobusem, po dokupieniu do niego super pojemnej baterii na ebay,
    > dysku ssd, chodzi długo i nawet szybciej niż laptopy ze
    > współczesnej niższej półki cenowej.

    współczesne laptopy jak najbardziej mają matryce, którą dobrze widać w
    pełnym słońcu na dworze.
    Kwestia jedynie rodziaju matrycy, modelu laptopa i co za tym idzie ceny.

    W każdym razie, jeśli kupujesz matryce 'szklane' to się nie dziw, że
    możesz się w niej przeglądać.

  • 36. Data: 2016-10-03 16:21:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 03.10.2016 11:45, J.F. wrote:
> [...]

    Jakbym mial mozliwosc, i byl doswiadczony, to pewnie tak.
    Nie ma tych rozmow az tak duzo.

    A czasem ta dzika satysfakcja "chwileczke ... ta rozmowa jest
    nagrywana, jesli nie wyraza pan/i zgody, prosze sie rozlaczyc" :-)

    >Wczesniej mialem moment wnikania, testowania i kombinowania. Teraz
    >raczej zalezy mi na tym, zeby funkcje oferowane przez producenta
    >dzialaly jak powinny.

    IMO - ch* te funkcje dzialaja.

    Ale czy po kombinowaniu bedzie lepiej ?

    J.

  • 37. Data: 2016-10-03 16:21:49
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:
    > współczesne laptopy jak najbardziej mają matryce, którą dobrze widać w
    > pełnym słońcu na dworze.
    > Kwestia jedynie rodziaju matrycy, modelu laptopa i co za tym idzie ceny.

    Ale to nie sztuka za kosmiczne pieniądze mieć jakąś malutką
    funkcjonalność dodatkową.
    Mój laptop na Allegro wyceniliby na półtora stówki może - choć
    fakt że w roku wypuszczenia był z wyższej półki

    > W każdym razie, jeśli kupujesz matryce 'szklane' to się nie dziw, że
    > możesz się w niej przeglądać.

    Ale ta właśnie szklana jest, a jednak co do "przeglądania się"
    ma
    lustro ale POD matrycą więc ładnie widać obraz w słońcu
    :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 38. Data: 2016-10-03 16:31:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > IMO - ch* te funkcje dzialaja.
    >
    > Ale czy po kombinowaniu bedzie lepiej ?

    Zalezy od sytuacji: szum w G2 udalo sie zlikwidowac, choc pewnie ktoras
    kolejna aktualizacja tez to zmienila. Udalo sie tez wrzucic custom
    latke, ktora zalatala dziury Stagefright. Wczesniej w ten sposob mozna
    bylo kontrolowac uprawnienia. No wlasnie, wczesniej bylo jakos wiecej
    przypadlosci, teraz spora czesc trafila do Ustawien, wiekszosc problemow
    zniknela (w zamian pojawily sie nowe ;) ale na wybuchajacego N7 nawet
    root nie pomoze).
    W kazdym razie obecnie na dziendobry staram sie maksymlanie wykorzystac
    potencjal stockowego ROMu bez roota.

  • 39. Data: 2016-10-04 11:01:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 30.09.2016 17:35, Yerine Ictimai wrote:

    > Chcę kupić telefon, jaki lepszy wyświetlacz:
    > - IPS TFT obecny w przeważającej części smartfonów na obecnym
    > rynku, czy
    > - Super AMOLED (chyba tylko w Samsung'ach?)?
    >
    > Już wiem, że AMOLED ma takie przewagi:
    > wyraziste kolory,
    > jeżeli czarny kolor przeważa na ekranie wówczas oszczędza energię
    > (zapalają się tylko te piksele co trzeba)

    http://www.gsmmaniak.pl/597380/sony-xperia-m5-najtan
    iej-promocja/

  • 40. Data: 2016-10-04 11:08:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > http://www.gsmmaniak.pl/597380/sony-xperia-m5-najtan
    iej-promocja/

    Znana i ceniona wodoszczelnosc Sony: wpuszcza nie wypuszcza ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=4vYMCVtt-Ps