  • 11. Data: 2013-07-02 08:39:05
    Temat: Re: AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    cana nabazgrał(a):

    > ups miało być: wspierało tylko CUDA
    > cancel się poszedł kochać...

    Chyba to przedyskutujemy przy małym conieco :)

  • 12. Data: 2013-07-03 23:49:57
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-01 23:59, Filip454 pisze:

    > Jeśli chodzi o obliczenia typowo matematyczne to w BitCoin wygrywa Ati.

    Piszemy o sofcie Adobe, a nie kopaniu bitcoinów. Robienie tego na
    grafice i tak jest teraz na granicy opłacalności, a lada chwila będzie
    całkowicie nieopłacalne jak teraz na CPU, bo wszyscy którzy tym się
    poważniej zajmowali przechodzą na FCPGA.

    --
    /MB

  • 13. Data: 2013-07-05 09:44:54
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-07-03 23:49, Michal pisze:

> [...]
    > całkowicie nieopłacalne jak teraz na CPU, bo wszyscy którzy tym się
    > poważniej zajmowali przechodzą na FCPGA.

    FCPGA? Możesz skrót rozwinąć? Mi się to tylko z określoną budową
    zewnętrzną procesora kojarzy.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FC-PGA

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 14. Data: 2013-07-05 23:55:31
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-05 09:44, BQB pisze:

    > FCPGA? Możesz skrót rozwinąć? Mi się to tylko z określoną budową
    > zewnętrzną procesora kojarzy.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/FC-PGA

    Bo powinno być FPGA, a FCPGA przyplątało się pewnie z powodu pisania na
    pececie.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Fpga

    Porównaj sobie wydajność FPGA i ASICów, a zwłaszcza wydajność w
    przeliczeniu na moc z popularnymi kartami graficznymi.
    https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_compariso
    Lada chwila kopanie na kartach będzie kompletnie nieopłacalne i nie
    pokryje nawet części rachunków za prąd. Tym samym stanie się praktycznie
    nieopłacalne nawet dla rzeszy studentów itp. mających darmowy prąd (już
    widzę jak kupują MiniRig za drobne 30.000$), płatności dla zwykłych
    ludzi też będą nieopłacalne (teraz np: płacąc tego 1$ za HumbleBundla
    dopłacało się często 30-45 groszy opłaty transakcyjnej), dodatkowo
    biorąc pod uwagę naciski administracji USA której bitcoiny są wyjątkowo
    nie na rękę (PRISM zadławi się i nie prześwietli transakcji) projekt
    stanie się z czasem głównie walutą wszelkiej maści oszustów i umrze
    śmiercią naturalną dla normalnych ludzi przy tym co dzieje się z kursem.

    --
    /MB