  • 1. Data: 2014-07-06 17:02:13
    Temat: AERO2 i bezpieczeństwo
    Od: Bolek <b...@e...com>

    Zauważyłem, że przy korzystaniu z AERO2 i przeglądaniu szyfrowanych
    stron, występują problemy z weryfikacją tożsamości, wygląda to mniej
    więcej tak:

    http://pokazywarka.pl/ceryfikatsync/

    Z czego to wynika? Czy oznacza to większe ryzyko wycieku poufnych
    informacji?

    pozdrawiam
    Bolek

  • 2. Data: 2014-07-06 17:11:30
    Temat: Re: AERO2 i bezpieczeństwo
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-06 17:02, Bolek napisał/a:
> [...]
    > więcej tak:
    >
    > http://pokazywarka.pl/ceryfikatsync/
    >
    > Z czego to wynika? Czy oznacza to większe ryzyko wycieku poufnych

    To jest stan przed czy po zalogowaniu? Jak to wygląda w innych
    przeglądarkach?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-07-06 18:37:57
    Od: Bolek <b...@e...com>

    W dniu 2014-07-06 17:11, Czarek pisze:

    > To jest stan przed czy po zalogowaniu? Jak to wygląda w innych
    > przeglądarkach?

    Przed zalogowaniem, na IE jest odpowiednio: żółta kłódka na niebieskim
    tle albo żółta kłódka na zielonym tle+nazwa banku obok kłódki+zielone
    tło pod url-em. Nie wszędzie tak się dzieje np. na bzwbk, inteligo i
    mbank jest ok a gmail, alior sync, orange.pl już nie.

    Bolek

  • 4. Data: 2014-07-06 21:28:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 06 Jul 2014 18:37:57 +0200, Bolek <b...@e...com> wrote:
> [...]
    > tło pod url-em. Nie wszędzie tak się dzieje np. na bzwbk, inteligo
    > mbank jest ok a gmail, alior sync, orange.pl już nie.

    Czy profil połączenia aero nie ma aktywnego proxy www?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-07-06 22:28:33
    Od: Bolek <b...@e...com>

    W dniu 2014-07-06 21:28, Marek pisze:

    > Czy profil połączenia aero nie ma aktywnego proxy www?

    Łączę się programem TopNetInfo, a jedyne miejsce na wpisania proxy to
    w przeglądarce, ale tu na 100% mam wybrane połączenie bezpośrednie.
    Możliwe, że AERO coś kombinuje.

  • 6. Data: 2014-07-07 00:27:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-06 18:37, Bolek pisze:

> [...]
    > tło pod url-em. Nie wszędzie tak się dzieje np. na bzwbk, inteligo i
    > mbank jest ok a gmail, alior sync, orange.pl już nie.

    Https google.pl też ma kłodkę, czyli jest zabezpieczone.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-07-08 01:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolek" napisał w wiadomości

> [...]
    >kłódki+zielone tło pod url-em. Nie wszędzie tak się dzieje np. na
    >bzwbk, inteligo i mbank jest ok a gmail, alior sync, orange.pl już

    Mnie to wyglada na klopoty ze sciagnieciem certyfikatu.

    Przed chwila tez mialem takie klopoty, i wcale nie przez Aero2.
    Przeszlo po odswiezeniu.

    Tylko ze mbank ma bardzo podobny certyfikat ...

    J.

  • 8. Data: 2014-07-08 02:17:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolek" 53b964da$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Zauważyłem, że

    wpisuję dobrego kapcia -- zła odpowiedź!!!
    proponuję krzywymi strzałkami coś innego -- BRAWO!!!

    Ale tak czy siak zysk z tego niewielki.
    Nawet radio netowe nie chce ciągnąć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-07-08 07:50:04
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Mnie to wyglada na klopoty ze sciagnieciem certyfikatu.

    Przecież tam pisze co dokładnie jest powodem.

  • 10. Data: 2014-07-09 00:32:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lpfdir$orv$...@n...news.atman.pl

    > wpisuję dobrego kapcia -- zła odpowiedź!!!
    > proponuję krzywymi strzałkami coś innego -- BRAWO!!!

    > Ale tak czy siak zysk z tego niewielki.
    > Nawet radio netowe nie chce ciągnąć.

    Dziś było jeszcze ciekawiej -- po prostu zaskoczył bez
    wpisywania kapcia, po czym (po paru kwadransach) musiałem
    wpisać kapcia, aby zaskoczył ponownie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'