eGospodarka.plGrupypl.internet.polipAC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16 › Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16
  • Data: 2010-11-06 11:58:33
    Temat: Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16
    Od: Marcin Duliński <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja uważam, że może mieć miejsce nie wiem czy dobrze myślę i czy akurat jest
    to o co chodzi w temacie... Ogółem stare. Odpal sobie serwer irc +
    http://packetstormsecurity.org/irc/kaiten.c i TSUNAMI <target> <secs> :)

    Jesteś najwyraźniej ofiarą takiego botnetu. Wystarczy jedna maszyna a syfu
    potrafi nawalić ostro. Tylko dlaczego bogon ip puszcza...

    Pozdrawiam,
    Dulin