  • Data: 2010-05-28 12:13:08
    Temat: Re: AC/DC
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:htob4d$csi$...@n...onet.pl...

    > wiesz co to sarkazm i ironia? czy poczekasz aż Cie w dupę kopnie?

    jedno i drugie, czekam z niecierpliwoscia

    > automapy się naucz. tam jest opcja "objazd".

    objedz korek korkiem buehehe

    > no, też uważam, że Janki należy wyburzyć i zaorać. ale to i tak nie to co
    > Wrocław.

    tutaj sie zgadzam w 100%

    ja niestety musialem podjechac z fotografem pod samo lotnisko.

    > GPS to głupei urządzenie, ale ma wiele możliwości. warto się dowiedzieć,
    > zamiast się zaperzać.

    uwierz mi znam dobrze obsluge GPS :)

    > w Jankach masz wielki parking, nie mogliście, jak i wielu innych,

    akurat my nie :)

    > i tylko w warszawie takich widziałeś, co?

    nie ale w Wawie jest tylko tylu ?

    > jasne. inni tacy jak Ty.

    gorzej bo wiekszosc musiala sie znieczulic :)

    > a ja będę się pchał i nie będę marudził. ale jak tam szwagierka uważa.

    dobrej zabawy zycze, bo ja sie wczoraj pobawilem przednio :)