eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Date: Fri, 17 Dec 2010 13:22:54 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefns6$rjl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.203.222.177
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292592174 27548 91.203.222.177 (17 Dec 2010 13:22:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Dec 2010 13:22:54 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    X-User: wielki_elektronik12
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.18-194.8.1.el5.028stab070.4 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633279
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Fri, 17 Dec 2010 13:16:54 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Na pewno nie zablokujesz kola :) Zakladajac, ze na manewr bedziesz mial
    >> nieskonczenie duzo miejsca to moim zdaniem nic sie nie stanie
    >
    > No niezmiernie mnie to cieszy. Tyle że nadal mam pewne wątpliwości. Czy aby
    > na pewno? i czy to nieskończenie, dałoby się zamienić na jakąś mierzalną i
    > stosowną do prędkości przestrzeń ;)

    Nie wiem, nie mam ABS i nie probowalem tego nigdy. Po prostu napisalem jak
    mi sie wydaje, ze zadziala :)

    >
    >> poza tym, ze
    >> przez moment prostujacy zjedziesz z toru jazdy. No i oczywiscie wytracisz
    >> predkosc.
    >
    > Ale co jeśli dany motocykl nie ma silnej tendencji to prostowania przy
    > hamowaniu przodem w zakręcie? Co jeśli kierownik pojazdu ma zamiar,
    > i potrafi jechać po zacieśniającym się łuku, wraz ze spadaniem prędkości?
    >
    > Ale może inny przykład. Dojazd do zakrętu, szybko, hamulec do końca
    > (przecież jest ABS), i z terkoczącym przodem składam się w zakręt, szybko.
    > No i?

    Nie mam pojecia :)


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: