eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Data: 2010-12-17 12:56:06
    Temat: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia (Fri, 17 Dec 2010 12:47:31 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>> Jezdzilem DL-em ze "starym" ABS. Jezdzilem CBR1000RR z tym nowym. Jak
    >>> zahamujesz nieumiejetnie na sliskim czy luznym to i tak i tak glebiesz.
    >>
    >> W sensie, ze co musisz zrobic zeby sie wywrocic? Hebel do konca i skrecic
    >> na maksa kierownica?
    >>
    > A czy taki nowoczesny ABS rozkłada kosę do parkowania?
    >
    > A poważnie, to niezmiernie mnie intryguje co się stanie, gdy jadąc w
    > jakimś tam złożeniu po zakręcie, takim nowoczesnym pojazdem, klepnę tak z
    > życiem w klamkę.

    Na pewno nie zablokujesz kola :) Zakladajac, ze na manewr bedziesz mial
    nieskonczenie duzo miejsca to moim zdaniem nic sie nie stanie poza tym, ze
    przez moment prostujacy zjedziesz z toru jazdy. No i oczywiscie wytracisz
    predkosc.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: