    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS
    Date: Mon, 10 Jan 2011 10:04:52 +0000 (UTC)

    Dnia 09.01.2011 Hinek <h...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał

    > Tylko idiota moglby cos takiego oferowac oficjalnie.
    > Odszkodowania by placil do konca zycia.

    A mógłbyś może rozwinąć dlaczego? Producenci motocykli jakoś oferują już
    zamontowane. A katalogu części zamiennych też można pewnie komplet zebrać.

    IMHO gdyby te _czy_ literki dawały tyle samo do lansu co aftermarketowy
    wyfuk, PC, zawias, heble, czy choćby "wyścigowa klamka" itd. to byłby
    rynek.
    Gdyby po wygranym wyścigu zawodnik GP czy WSBK powiedział, hamuję tak
    zajebiście bo mam najnowszy ABS firmy zajebistyhebel.

    Nikt po prostu nie widzi potencjału marketingowego w tych trzech
    literkach. Producenci zakładają bo można tym na części klientów
    zarobić i nikt im nie powie że nie starają się poprawić bezpieczeństwa.
    Stąd też plan aby uszczęśliwić wszystkich przepisami.

    A i jeszcze jeśli ABS będzie obowiązkowy i nie będzie można go wywalić z
    motocykli wyścigowych to pojawią się "wyczynowe" wersje. Zestaw ABS od
    brembo, czemu nie?

    --
    kakmaratgmaildotcom