eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAB=47Re: AB=47
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.24
    6!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: AB=47
    Date: Fri, 28 Feb 2020 11:55:52 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r3arjm$17k$2$Adam@news.chmurka.net>
    References: <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e52f434$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <r30801$o32$1$Adam@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e5400e4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e58370c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e583fbc$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e5840a6$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e584130$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e584965$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@t...no1>
    NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 28 Feb 2020 10:55:50 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="185.152.121.246"; logging-data="1268";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.4.2
    In-Reply-To: <4...@t...no1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242281
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-02-28 o 11:44, Queequeg pisze:
    > Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
    >
    >> Nie muszą. Przypadki, w których to może pomóc, są marginesem.
    >
    > Pytanie co jeśli akurat taki przypadek się zdarzy. Np. dzwonisz, że jest
    > napad, ale nie dajesz rady podać lokalizacji, bo zanim podasz, dostajesz
    > w twarz. Dzwonisz, że jesteś przetrzymywany w bagażniku i nie wiesz, gdzie
    > jesteś ani gdzie jedziesz. Masz 1% baterii, dzwonisz, ale nie dajesz rady
    > podać lokalizacji, bo telefon się wyłącza.
    >
    > Tu chodzi o życie, myślę że można to podciągnąć pod stan wyższej
    > konieczności (gdzie zwiększenie możliwości uratowania życia jest
    > ważniejsze od przepisów o prywatności, lokalizowaniu itd.).
    >
    >> Kiedyś nie było takich możliwości technicznych, a służby działały.
    >
    > Ale teraz są, mogą działać sprawniej. Nie żebym twierdził, że działają, bo
    > nie działają... ale to nie geolokalizacja jest problemem.
    >

    Kiedyś na centralach telefonicznych był specjalny przycisk,
    "zamrażający" ścieżkę połączenia. Widziałem na krzyżowych i na
    Strowgerach. Sam takie coś miałem nawet na centrali wojskowej.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: