  • Data: 2011-05-19 16:37:51
    Temat: Re: A4 1.8T turbo lag
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-19 16:01, kamil pisze:

    > Czyli na standardowej mapie nie powinno tak być?

    Kumpel miał golfa z silnikiem AWP nie miał takiego objawu ani przed
    remapem ani po. Więc albo masz coś nie tak z czujnikami albo ktoś
    schrzanił mapę. Ale obstawiam osprzęt silnika. Jeszcze ściągnij schemat
    podciśnienia i zobacz czy wszystko masz poprawnie podłączone.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis