  • 1. Data: 2012-07-09 22:07:48
    Temat: A2 Warsawa łódź czy przejezdna?
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale brak
    informacji
    http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

  • 2. Data: 2012-07-09 22:13:35
    Temat: Re: A2 Warsawa łódź czy przejezdna?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 22:07, Arbiter pisze:
    > Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale brak
    > informacji
    > http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

    http://gddkia.gov.pl/pl/a/11180/A2-nadal-bedzie-prze
    jezdna-Prace-wykonczeniowe-nie-utrudnia-ruchu

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-07-09 22:35:11
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://gddkia.gov.pl/pl/a/11180/A2-nadal-bedzie-prze
    jezdna-Prace-wykonczeniowe-nie-utrudnia-ruchu

    dziękuję:))

  • 4. Data: 2012-07-10 08:55:12
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-07-09 22:07, Arbiter pisze:
    > Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale brak
    > informacji
    > http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

    nie mieli zamykać po Euro

  • 5. Data: 2012-07-10 19:37:10
    Temat: Re: A2 Warsawa łódĽ czy przejezdna?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Jul 2012 22:07:48 +0200, "Arbiter" <_@_.pl> wrote:

    >Mieli zamykać po Euro

    Ciekaw jestem skąd się taka plota wzięła.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-07-10 20:17:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Tuesday, July 10, 2012, 7:37:10 PM, you wrote:

    > Ciekaw jestem skąd się taka plota wzięła.

    PiSuary cały czas nadawały, że nawet jak otworzą na Euro, to zaraz po
    Euro trzeba będzie zamykać i remontować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-07-10 22:31:36
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > PiSuary cały czas nadawały, że nawet jak otworzą na Euro, to zaraz po
    > Euro trzeba będzie zamykać i remontować.

    Nad A2 pastwil sie m.in. 'specjalista' A. Furgalski. Z wyksztalcenia
    politolog, ale o budowie drog zdaje sie wiedziec wszystko.

    Ostatnio wrozyl, ze za zadne skarby nie dadza rady otworzyc A2, nawet z
    sama podbudowa. Coz.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2012-07-10 23:49:46
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Arbiter" <_@_.pl> wrote in message news:jtfdmp$lmg$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale
    > brak informacji
    > http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

    Teorie juz wiesz, dorzuce praktyke: wczoraj byla przejezdna :-)

    --
    Axel

  • 9. Data: 2012-07-11 07:21:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-10 23:49, Axel pisze:

    > Teorie juz wiesz, dorzuce praktyke: wczoraj byla przejezdna :-)

    A ja zobaczę, czy jutro będzie przejezdna.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-07-16 19:45:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.07.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał/a:

    > PiSuary cały czas nadawały, że nawet jak otworzą na Euro, to zaraz po
    > Euro trzeba będzie zamykać i remontować.

    A2 to trzeba najpierw skończyć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski