-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<57a06687$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
<57a08786$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
<nnqj3t$d8u$1@node2.news.atman.pl>
<57a0d77a$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
<57a85650$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<57a88e36$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Mon, 8 Aug 2016 17:02:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <57a88e36$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <57a89f0c$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1470668556 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 80.50.117.154:61338
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586787
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-08-08 o 15:50, Miroo pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 11:52, Poldek pisze:
>> Zakaz jazdy pasem awaryjnym jest po to, żeby służby ratownicze i policja
>> mogły dojechać. I tak to zostawmy.
>
> Nieaktualne!
> Teraz się lansuje zostawianie wolnej drogi między pasami ruchu (prawy
> pas zjeżdża w prawo, lewy zjeżdża w lewo). Nawet jakoś tak ładnie i
> patetycznie to nazwano.
>
> Nawet uzasadniono to tym, że na pasie awaryjnym często stoją uszkodzone
> samochody i leżą resztki opon z ciężarówek :)
Za nie pozostawianie po sobie resztek opon na autostradzie odpowiadają
kierowcy pojazdów, z których te opony pochodzą. Służba utrzymania
autostrady odpowiada za usunięcie tego, czego nie posprzątali po sobie
kierowcy. Rozjeżdżanie się na boki - jak mnie uczono na kursach -
stosuje się na "normalnej" drodze, np. w mieście, gdy nie ma pasa
awaryjnego. Przepisy są jasne - pasem awaryjnym nie można jeździć, a tym
bardziej pod prąd. Chyba, że ktoś jest kierowcą np. karetki na sygnale,
wtedy może.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod