-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<57a06687$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
<57a08786$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
<nnqj3t$d8u$1@node2.news.atman.pl>
<57a0d77a$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
<57a85650$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<57a88e36$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Mon, 8 Aug 2016 17:02:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <57a88e36$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <57a89f0c$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1470668556 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 80.50.117.154:61338
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586787
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-08-08 o 15:50, Miroo pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 11:52, Poldek pisze:
>> Zakaz jazdy pasem awaryjnym jest po to, żeby służby ratownicze i policja
>> mogły dojechać. I tak to zostawmy.
>
> Nieaktualne!
> Teraz się lansuje zostawianie wolnej drogi między pasami ruchu (prawy
> pas zjeżdża w prawo, lewy zjeżdża w lewo). Nawet jakoś tak ładnie i
> patetycznie to nazwano.
>
> Nawet uzasadniono to tym, że na pasie awaryjnym często stoją uszkodzone
> samochody i leżą resztki opon z ciężarówek :)
Za nie pozostawianie po sobie resztek opon na autostradzie odpowiadają
kierowcy pojazdów, z których te opony pochodzą. Służba utrzymania
autostrady odpowiada za usunięcie tego, czego nie posprzątali po sobie
kierowcy. Rozjeżdżanie się na boki - jak mnie uczono na kursach -
stosuje się na "normalnej" drodze, np. w mieście, gdy nie ma pasa
awaryjnego. Przepisy są jasne - pasem awaryjnym nie można jeździć, a tym
bardziej pod prąd. Chyba, że ktoś jest kierowcą np. karetki na sygnale,
wtedy może.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=