  • 111. Data: 2011-10-15 19:12:00
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:29, Franc pisze:

    > Masz rację. Powinni go ściągnąć na siłę na glebę, skuć i zawieźć do
    > komendy. Dodatkowo powinien zapłacić za WSZELKIE I NIEUNIKNIONE szkody
    > powstałe w wyniku pościgu, co jest łatwe do zobrazowania - jest przecież
    > nagranie. I tyle. Pojazd na policyjny parking z oplatą do kierującego
    > (zawsze mógł pożyczyć od niewinnego człowieka).

    Nawet jakby takie prawo bylo to i tak by sie okazalo, ze gosc nic nie
    posiada i nie ma jak z niego sciagnac tych pieniedzy.
    A mozna bylo zapisac nr rejestracyjny, dac info do kolegow przez radio i
    zaraz by go gdzies przyblokowali.
    Ale nie byloby widowiska.

    --
    Karolek

  • 112. Data: 2011-10-15 20:00:00
    Od: Franc <q...@w...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 19:12:00 +0200, Karolek napisał(a):

    > Nawet jakby takie prawo bylo to i tak by sie okazalo, ze gosc nic nie
    > posiada i nie ma jak z niego sciagnac tych pieniedzy.

    Odrobiłby w czynie społecznym odlepiając gumy do żucia w autobusie MZK
    ubrany w piękny, stosowny kolorowy kubraczek.
    (wiem, pomarzyć można...)

    --
    Franc

  • 113. Data: 2011-10-17 09:07:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 17:37, DoQ pisze:

    > Ja napisałem że wszyscy jeżdżą przepisowo i bezpiecznie, tylko policja
    > stwarza zagrożenie swoimi pościgami.

    No to przeczytaj to jeszcze raz.

    > Czy jak stracę PJ, to wreszcie będę mógł czuć się bezkarnym wiedząc, że
    > policja nie ma prawa mnie gonić?

    Czy dla zabitego, ewentualnie jego rodziny, ma znaczenie, że zabił młody
    w bmw, czy policja goniącego wyrachowanego przestępcę, który skręcił w
    prawo nie z tego pasa?

    W jednym i drugim przypadku, zabił debil. I jednych i drugich debili
    należy piętnować. A to, że ludzie Twojego pokroju mają z tym problem
    jest trochę smutne.

    A.

  • 114. Data: 2011-10-17 09:09:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 20:27, Kazimierz Uromski pisze:

    > Tym, że ucieczka pozwala z dużym prawdopodobieństwem domniemywać inne
    > wykroczenia lub przestępstwa ze strony kierującego, które - jeśli nie
    > zostanie on ujęty natychmiast - mogą się "zdezaktualizować" [np.
    > promile, kradzież]?

    W między czasie systemy nam się pozmieniały. Na razie dopóki nie
    udowodnisz winy, człowiek ciągle jest niewinny. A twoje domniemania
    wsadź sobie tam gdzie sprawi Ci największą frajdę.

    A.

  • 115. Data: 2011-10-17 09:11:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 17:25, kamil pisze:

    > Ja wciąż czekam, aż AK (albo którykolwiek z buntowników) odpowie na moje
    > pytanie i napisze, co policja powinna była według niego zrobić w takiej
    > sytuacji.

    Zaraz, zaraz, czy do każdego wykroczenia zarejestrowanego przez FR,
    wzywana jest brygada w kominiarkach? Nie? No co ty, to jak to rozwiązują?

    Zapiszcie się z Arturem na jakąś kurację.

    A.

  • 116. Data: 2011-10-17 09:13:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-15 20:00, Franc pisze:

    > Odrobiłby w czynie społecznym odlepiając gumy do żucia w autobusie MZK
    > ubrany w piękny, stosowny kolorowy kubraczek.
    > (wiem, pomarzyć można...)

    Zbyt piękne i zbyt proste. Poczytaj wywody betonowego Artura, będziesz
    miał obraz jak myślą politycy. On całkiem fajnie potrafi ich naśladować.

    A.

  • 117. Data: 2011-10-17 09:14:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W między czasie systemy nam się pozmieniały. Na razie dopóki nie
    > udowodnisz winy, człowiek ciągle jest niewinny. A twoje domniemania wsadź
    > sobie tam gdzie sprawi Ci największą frajdę.

    wiecie co jest najlepsze w tej interesującej dyskusji?
    Że w przypadku, kiedy policja kogoś nie goni, ew. nie złapie a okazuje sie,
    ze to przestępca (nie daj boże poszukiwany za groźne medialne przestępstwo)
    to wszyscy Ci, którzy teraz mówią o wysyłaniu listw, kartek i gołębi
    pocztowych nagle zmieniają zdanie i szturmują jaka to policja jest
    bezradna, bezślina i nic nie robi, a przecież mieli go na wyciągnięcie ręki.

    Żal..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 118. Data: 2011-10-17 09:58:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Anyway, nie tak to powinno wygladac. Mozna delikwentna znalezc w inny i
    > bezpieczny dla innych sposob.

    W jaki?

  • 119. Data: 2011-10-17 10:07:14
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 14:38:36 do 14:38:40 - tu się działo
    > 14:38:53 do 14:38:55 - tu być może nic
    > 14:39:01 do 14:39:33 - działo się
    > 14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilę" zanika

    No!! A w 14 minucie słychać strzały.....

  • 120. Data: 2011-10-17 10:13:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > W jaki?

    jak to w jaki..

    Trzeba wysłać kartke, najlepiej przy okazji świąt z życzeniami, na adres
    zameldowania właściciela pojazdu z prośbą o przekazanie jej np. złodziejowy,
    który wczesniej rzeczony pojazd ukradł.
    W kartce powinno być zaproszenie do bezterminowego korespondencyjnego
    wyjaśnienia sprawy oraz załączyć zaadresowaną i opłaconą koperte zwrotną,
    gdzie należy włożyć pieniądze należne z tytułu madatu/grzywny ew. bilet na
    PKP do najlbliższego aresztu, jeśli nastąpiło złamanie przepisów karnych, a
    nie tylko wykroczenie drogowe.

    Przecież to proste.

    ps. można dołączyć też np. czekoladke, co by osłodzić tą dotkliwą karę
    pisemną.